Skip to main content
Lauren
Hero
December 17, 2025

Team Bakken of Team Koken?

• December 17, 2025
  • 16 reacties
  • 131 × bekeken

Wat ben je meer Team bakken of team koken?

Ik denk dat ik toetjes maken leuker vind om te doen dan het koken. Alhoewel ik een nieuw recept ook wel leuk vind om te koken, kijken hoe een recept uitpakt.

Bij welk team hoor jij? Welk recept is je favoriet?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Lauren
LaurenAuteur
Hero
February 14, 2026

@patjevoordesfeer Altijd lekker :P , had met kerst een baileys tulband gemaakt, tulband in het algemeen kan je alle kanten mee op.

Plakje tulband (of een mini tulbandje), bolletje ijs er bij en klaar is je toetje!

Of een cheesecake ! 

Enthusiast
February 16, 2026

Ben zelf meer van het bakken. Hou van zoet en is vaak wat ‘specialer’ dan koken. Als ik avondeten koop is het vaak zo snel op, zit dan meer tijd in het koken dan het eten. Bij koekjes bakken zijn die er soms nog twee dagen later, waardoor ik er langer van kan genieten. 

Julien
Moderator
February 16, 2026

Ik persoonlijk ben team bakken! 

Van zandkoekjes tot kwarktaart, mij mag je er voor wakker maken 

Haai! Als je wil praten, stuur me gerust een DM!
patjevoordesfeer
Moderator
February 16, 2026

@patjevoordesfeer Altijd lekker :P , had met kerst een baileys tulband gemaakt, tulband in het algemeen kan je alle kanten mee op.

Plakje tulband (of een mini tulbandje), bolletje ijs er bij en klaar is je toetje!

Of een cheesecake ! 

Oehh, klinkt inderdaad heel goed, ja het leuke is dat je kan blijven variëren, daarom verveelt het nooit.

DM always open :)
Lauren
LaurenAuteur
Hero
February 17, 2026

@Anny Ik snap je helemaal! Haha, van een baksel kan je inderdaad langer genieten :)

Lauren
LaurenAuteur
Hero
February 17, 2026

@Julien Oee kwarktaart zooo lekker!