Restaurant

  • 16 February 2022
  • 3 reacties
  • 37 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal!

Klein vraagje. Ik ben volgende week jarig en wil lekker uiteten met de familie en schoonfamilie. Mijn vriend heeft glutenallergie dus bij het zoeken van een restaurant moeten we daar altijd een beetje rekening mee houden.

Zijn jullie al wel eens in omgeving Amersfoort wezen eten? en zo ja, hebben jullie nog tips?

 

Liefs,


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Haai, wat leuk! Gefeliciteerd alvast!!

 

Ik kom zelf niet uit de regio, maar ik heb ook een voedselallergie (pinda's en noten) en ik heb zelf ook nog niet een goed restaurant gevonden waar ze rekening mee kunnen houden. Dus ik lees even mee :-) 

Reputatie 1
Badge

Haai, wat leuk! Gefeliciteerd alvast!!

 

Ik kom zelf niet uit de regio, maar ik heb ook een voedselallergie (pinda's en noten) en ik heb zelf ook nog niet een goed restaurant gevonden waar ze rekening mee kunnen houden. Dus ik lees even mee :-) 

Wij eten eigenlijk vrijwel altijd sushi al we buiten de deur eten. We weten dan precies wat hij wel en niet mag. Hoe lekker iedereen sushi ook vindt, lijkt het me ook leuk om toch een keer iets anders te eten.

Reputatie 7
Badge +10

Voor een lunch zou je naar B&B kunnen. Ik moet eerlijk toegeven dat Amersfoort niet heel veel heeft qua goede restaurants.