Skip to main content
Floris
Genius
November 13, 2021

Recepten voor taart of cake

• November 13, 2021
  • 15 reacties
  • 228 × bekeken

Hebben jullie nog een goed recept voor een taart of cake?

Ik ben benieuwd en ook hoe het eruit ziet.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

kirshoog
    Supercharger
    November 15, 2021

Alleeerrr eeerssst I wruffff taart / cake / whatever you name it!

Ik heb tal van heerlijke receptenn! 

Misschien een x gezellig om te praten en de recepten uit te wisselen?

Koolvis
    November 15, 2021

Ja ik heb er één voor cheesecake, zal m morgen hier neerzetten

Floris
    FlorisAuteur
    Genius
    November 15, 2021

Ooo ik ben benieuwd. cheesecake's zijn altijd lekker.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Rochella
    November 30, 2021

Hey Koolvis! Waar blijft dat receptje voor Cheesecake :wink:

Ik heb een heel bijzonder recept uit een kookboek die gelukkig ook op internet staat ;)  voor een Antilliaanse taart genaamd Bolo Di Cashupete (vertaald; Cashewnoten taart). Het is een hooop werk (cashews vermalen voor de vulling) maar die taart is oh zo lekker! Best een machtige taart. Het is al een hele tijd geleden dat ik deze taart heb gemaakt, dus de foto heb ik van internet geplukt;
    De versiering die erop ligt zijn gekonfijte kersen. 

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Quinty
    Myth
    November 30, 2021

Lekker en gezond =-) Helemaal niet moeilijk!

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Koolvis
    December 7, 2021

Wow wat hebben jullie een lekkere taarten gemaakt! Ik kijk nu pas weer in dit topic!

Hey Koolvis! Waar blijft dat receptje voor Cheesecake :wink:

Het ziet er ook prachtig uit. Ik denk niet dat je er dun van wordt :p

Deze heb ik gemaakt:

https://eatertainment.nl/recept/new-york-style-cheesecake-met-chocolate-chip-cookies/?utm_source=dpg&utm_medium=referral&utm_campaign=eten-koken

Ik wist hiervoor eigenlijk niet dat je cheesecake ook kon bakken in de oven. Komt die van jou uit de oven,  Quinty?

Quinty
    Myth
    December 7, 2021

Wow wat hebben jullie een lekkere taarten gemaakt! Ik kijk nu pas weer in dit topic!

Het ziet er ook prachtig uit. Ik denk niet dat je er dun van wordt :p

Deze heb ik gemaakt:

https://eatertainment.nl/recept/new-york-style-cheesecake-met-chocolate-chip-cookies/?utm_source=dpg&utm_medium=referral&utm_campaign=eten-koken

Ik wist hiervoor eigenlijk niet dat je cheesecake ook kon bakken in de oven. Komt die van jou uit de oven,  Quinty?

Die op de foto is niet uit de oven maar heb een Japanse cheesecake (Met honing) uit de oven gemaakt.

deze is wel uit de oven;

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    kyrlo
    Hero
    December 28, 2021

heyy wat leuk een plek voor taarten en cake 

ik bak zelf thuis niks meer maar dat komt om dat ik dat al dagelijks doe op mijn werk haha, maar als jullie bak vragen hebben stel ze gerust hier of stuur een prive berichtje en mischien kan ik jullie helpen met je volgende bak project

Als bakker bak ik er niks van 😂
    Supercharger
    December 31, 2021

Ik heb deze gemaakt vandaag. Super lekker! En ik heb geen visite over de vloer vanavond, dus alles is voor mij. :joy:  (Nee, ik ga wel kijken of ik stukken kwijt kan aan de buren haha)

En wat een lekkere en mooie creaties hier allemaal! 

kyrlo
    Hero
    December 31, 2021

Ik heb deze gemaakt vandaag. Super lekker! En ik heb geen visite over de vloer vanavond, dus alles is voor mij. :joy:  (Nee, ik ga wel kijken of ik stukken kwijt kan aan de buren haha)

En wat een lekkere en mooie creaties hier allemaal! 

Ziet er lekker uit 

Als bakker bak ik er niks van 😂