Skip to main content

Recepten uitwisselen / samen eten

• 6 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 110 × bekeken

Lauren
Forum|alt.badge.img+5

Naast lezen vind ik het ook leuk om in de keuken recepten te proberen, maar lijkt me leuk om recepten uit te wisselen / met elkaar te eten. 

Laat maar weten of je dit ook leuk lijkt :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+3

Hee. Ik ben hulp kok, dat is mijn beroep. Dus lijkt me wel leuk iig om nog meer te leren 

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 7 oktober 2024

Haay, 

Ik ben gek op koken. Ben wel meer van de Aziatische keuken. Merendeel Zuid-Korea. Het lijkt me gezellig om een groepje te maken. 

Liefs

Tom_G
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 november 2024

Hi,

Ik ben Tom en samen met mijn vriendin Louise willen wij graag nieuwe gerechten leren koken / bakken.

Verder staan we er ook voor open om dit samen in een kookgroepje te bereiden / opeten 😁

Zijn er mensen die dit leuke aanraders hebben of een kookgroepje willen starten? 

Forum|alt.badge.img+3

Hai Tom. 

Via discoed hebben we al een groepje. Als je me even een privéberichtje stuurt van wat je discord naam is kunnen we jullie dan daar toevoegen 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen