Pizza tosti

  • 6 February 2022
  • 4 reacties
  • 83 × bekeken

Reputatie 6
Badge +11

Hey :) 

 

 

even een simpel gerecht van mijn kant. 
 

echt koken of bakken is het niet maar ik vind het wel super lekker 

 

benodigdheden

-wit brood 

-kaas 

-salami 

-origano 

-ketchup 

 

Je legt de kaas op een broodje doet er kaas op dan spuit je er ketchup overheen en dan strooi je origano over de ketchup en kaas heen dan doe je salami op  het broodje en nog een broodje. Lekker roosteren in een tosti ijzer en Eetsmakkelijk 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Zeker een aanrader! Wat ook aan te raden is, voor op brood Pizza Quick dat doe je op je brood en leg je in de oven. 

Oe, dat klinkt erg lekker! :thumbsup: Klinkt als een perfect ontbijt/lunch zo in het weekend. 

@Diego Oooh ja dat is inderdaad ook zo! Een soort pizzasaus in een pot om op je brood te smeren.  Dat is ook wel erg lekker ja! :ok_hand:

 

Wat ik ook wel eens doe is een tosti met turks brood maken (zo'n groot rond broodje) en dan met boter en sambal oelek en kaas beleggen. :thumbsup:

Reputatie 6
Badge +11

Oe, dat klinkt erg lekker! :thumbsup: Klinkt als een perfect ontbijt/lunch zo in het weekend. 

@Diego Oooh ja dat is inderdaad ook zo! Een soort pizzasaus in een pot om op je brood te smeren.  Dat is ook wel erg lekker ja! :ok_hand:

 

Wat ik ook wel eens doe is een tosti met turks brood maken (zo'n groot rond broodje) en dan met boter en sambal oelek en kaas beleggen. :thumbsup:

Klinkt ook super lekker :) 

Reputatie 4
Badge +6

Is erg lekker, ik doe altijd zo pak tomaten saus stukje mozzarella en peperoni en beetje Italiaanse kruiden, erg lekker.

Reageer