Kan jij 1 maand lang elke dag je lievelingsgerecht eten?

  • 21 November 2023
  • 3 reacties
  • 27 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk ik niet. Mijne is friet maar elke dag 1x is denk ik net te veel.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ligt er aan wat het is. Als het brood is, dan ja. Ik eet sowieso al elke dag brood dus dat lukt wel. Maar ik hoef niet elke dag patat of zo. XD

Reputatie 7
Badge +11

Indonesische eten kan ik prima een hele maand eten denk ik zo. Geef me rijst (los of longtong/koude plakrijst in blokjes) met Seroendeng (geroosterde en geschaafde kokos met pinda's) Indonesische frikadelletjes/gehaktballetjes volgens geheim familierecept, zelfgebakken kroepoek, saté, groente en komkommer met een Indonesische Pandancake (gifgroene luchtige kokosachtige cake/tulband) of zelfgemaakte traditionele Indonesische spekkoek (machtige cake met kruiden zoals nootmuskaat, met laagjes waar mijn pa echt uren voor in de keuken staat elke keer), ook volgens geheim familierecept, achteraf en ik ben wel even zoet. Eet het sowieso twee dagen achter elkaar. 

Tagliatelle en lasagne idem dito. Of wentelteefjes, al zou mijn tandglazuur daar minder blij mee zijn en ik heb al een keer twee zeer oppervlakkige gaatjes gehad en al bevend in de tandartsstoel gezeten dus nee dank je.

Grieks ook, al zou ik Grieks niet een maand lang volhouden. 

De typische AVG (Aardappelen, Vlees, Groente) uit de Nederlandse keuken hoef ik echt niet een maand te eten. Geef mij maar liever de Indonesische keuken als je het mij vraagt. 

Reputatie 4
Badge +3

Ok bookworm dat klinkt goed.

Ja brood vind iedereen denk ik geen probleem luna. En oh ok hetzelfde gerecht als mij nice haha. Nou dan eet ik de jouwe nog wel op XD.

 

Reageer