Hier kan je me s'nachts mee wakker maken...

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 69 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

kippenpootjes… 😋
Dit is echt een guilty pleasure van mij en ook een van de redenen waarom ik geen vegetariër kan worden. Waar kan ik jou s’nachts voor wakker maken?


4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Voor mij is het een lekkere burger of pizza

Reputatie 7
Badge +7

Mcdonalds

Reputatie 5
Badge +5

Sushi!!! Daar kan je me altijd mee blij maken

Reputatie 7
Badge +11

(zelfgemaakte) Indonesische gehaktballetjes, Indonesische spekkoek volgens geheim familierecept (komt iemand aanzetten met spekkoek uit de supermarkt dan zal ik het dus niet eten, dat of ik zal wat aan de kritische kant zijn als je mij dit voorschotelt. Weet niet, supermarkt spekkoek is gewoon niet hetzelfde als de traditionele zelfgemaakte, waar ik makkelijk 3-4 plakken van op kan), Indonesische Pandan cake (luchtige, gifgroene cake dat naar kokos smaakt), rijst met Seroendeng (geroosterd kokosnootschaafsel met noten) appeltaart, een kop warme chocolademelk met een grote toef slagroom en kaneelsuiker en mini marshmallows bovenop de slagroom, Zwarte Woud kerstentaart en een Bossche Bol en Bossche Kus; liefst die uit Brabant van de Jan De Groot bakkerij, Brabants worstenbroodje, kokosmakroon, ijs / ijstaart van mijn tante, spareribs, stoofvlees, hotdogs, eendenborst in sinaasappeldressing, kibbeling, saté, Cheesecake, blauwe bessen muffin, saucijzenbroodje, stroopwafels (versgebakken van een markt of specifiek van de Lidl), pizza Hawaï (ja, de pizza met ananas, hartstikke lekker), warme chocolademelk van de Gagel (komen in koppen zo groot als soepkommen, geweldig. Had er met werk vorig jaar destijds twee van op), scones (met chocolade, kaneel), butterscotch chocolade (Verkade), blauwe dolfijnen, Ben & Jerry's (Cookie Dough of Chocolate Fudge), hertogijs vanille + chocoladesaus en slagroom, hertog chocomomentje, bloedsinaasappelsap, American Pancakes, tagliatelle, lasagne, Grieks eten, van Dobben kroketten, Haribo marshmallows, peaches, partymix, dropwielen, heksendrop, Red Band Raspberry snoepjes.

Reageer