Go to Pizza

  • 1 March 2024
  • 6 reacties
  • 69 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey hoi!

Ik dacht ik probeer ook is zo'n topic te maken:)
Ik sta bekend om de random vragen dus daar ga ik mijn handen weer vuil aanmaken;D

Als jullie een pizza bestellen bij bijvoorbeeld Domino's/New York Pizza welke pizza is jullie go to?

Ik zelf neem altijd de extravaganza zonder olijf:) Ik heb even nieuw pizzaatje nodig om te proberen, dus ik doe vanaf hieer wat inspiratie op:3

Groetjesss


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Meestal neem ik margharita, soms wissel ik het af met tonno (tonijn) of 4 kazen. Ik heb ook ooit eens een pizza met broccoli gehad, maar weet niet meer hoe die heet. Was wel lekker.

Reputatie 3
Badge +6

mijn go to pizza is meestal een diep vries pizza tonijn en of spinazie van de big pizza line up,

bij de dominos is het tegenwoordig perfect pepperoni aangezien pizza's tegenwoordig duur zijn geworden.

ik kan eigenlijk wel elke pizza eten zolang het maar geen onbekende combinatie is en of smerig eruit ziet :P

Reputatie 3
Badge +3

Meestal neem ik margharita, soms wissel ik het af met tonno (tonijn) of 4 kazen. Ik heb ook ooit eens een pizza met broccoli gehad, maar weet niet meer hoe die heet. Was wel lekker.

Ohh broccoli??? Net zoals in de inside out film hahaha

Reputatie 5
Badge +6

ik maak altijd een custom pizza met alle soorten kaas die ze hebben, en dan ook nog een cheesy crust

Reputatie 3
Badge +3

mijn go to pizza is meestal een diep vries pizza tonijn en of spinazie van de big pizza line up,

bij de dominos is het tegenwoordig perfect pepperoni aangezien pizza's tegenwoordig duur zijn geworden.

ik kan eigenlijk wel elke pizza eten zolang het maar geen onbekende combinatie is en of smerig eruit ziet :P

Ja ze zijn zeker duurder geworden maar is natuurlijk wel vers deeg dus ergens ook waard

Reputatie 7
Badge +11

Pizza Hawaï van Domino's, heb er ook weleens een op van New York pizza. Het zijn de enige pizza's die ik een beetje lekker vind. 

 

Als het echt moet hooguit magaritha, maar tot nu toe heb ik alleen maar die van Dr. Oetker op. Vroeger waren ze smakelijker dan nu; tomatensaus heeft een smaak weg van afwasmiddel. Geef mij maar dus liever een verse pizza en niet een uit de diepvries.