Favoriete comfort food

  • 3 October 2023
  • 13 reacties
  • 160 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Wat is jullie favoriete comfort food? Eten wat je altijd kan eten hoe slecht je ook voelt of hoe goed.

Ik ben echt zo gek op haribo beertjes of zure matten. YUMMY! 
of van die kleine hamburger snoepjes in een doosje!
Maar ook zoute popcorn of gewoon lekker frietjes met mayo :)

hmmm ik krijg nu al trek.

 


13 reacties

Badge +11

Noodles en dan het liefst Yum Yum

Reputatie 5
Badge +10

Ik hou van tacobell en frietjes sate

deze eet ik regelmatig met diego en roy

Reputatie 1
Badge +2

Instant ramen is toch echt een Go-to, of ik begin op wortels te knauwelen haha

Reputatie 3
Badge +6

Mijn go to eten is toch wel mantí (turkse pasta), als dat onmogelijk is op het moment te eten dan zou ik denk ik over gaan naar een broodje zalm of een zalm warp.

Maar ben ook wel snel tevreden met alle andere dingen aangezien ik een lopende bodemloze put ben 😮

Reputatie 3
Badge +3

Chocoladee!!! Elke soort is lekker <3

Reputatie 3
Badge +4

De 3 beste snacks die mij blij maken zijn
Creme brulee chocolade repen van Lindt
Red velvet cakjes
Gummy beren van Katja

Heb altijd wel een combo van de 3 in mijn snackkast :D
 

Reputatie 2
Badge +2

Noodles met kimchi en enoki paddestoelen 

Reputatie 7
Badge +11

Indonesisch eten, Tagliatelle, appeltaart, Zwarte Woud Kersentaart (mag de officiële Duitse naam hier niet gebruiken dus heb het maar vertaald, maar het is chocoladetaart met slagroom en kersen, ben daar helemaal gek van), cheesecake met rood fruit, Ben & Jerry's (Cookie Dough, Chocolate Fudge Brownie)

Waar ik echt even aan toe ben nadat ik gisteren een nacht al emotioneel heb doorgehaald weer en pas om 4 uur 's nachts slaap heb kunnen vinden.

Reputatie 5
Badge +9

Indonesisch eten, Tagliatelle, appeltaart, Zwarte Woud Kersentaart (mag de officiële Duitse naam hier niet gebruiken dus heb het maar vertaald, maar het is chocoladetaart met slagroom en kersen, ben daar helemaal gek van), cheesecake met rood fruit, Ben & Jerry's (Cookie Dough, Chocolate Fudge Brownie)

Waar ik echt even aan toe ben nadat ik gisteren een nacht al emotioneel heb doorgehaald weer en pas om 4 uur 's nachts slaap heb kunnen vinden.

Voor degene geïnteresseerd in deze taart (is overigens ook mijn favoriete!) “Schwarzwälder kirsch” is de echte naam

Reputatie 7
Badge +7

Nu is het wel tijd voor warme chocomel met slagroom en mini marsmellows :3 

Reputatie 5
Badge +7

saucijzenbroodje of gevulde speculaas met een warme chocomel krijg ik zin in met dit weer.

Reputatie 5
Badge +6

Pizza, op mijn herstel avond of dag als ik het net wat te druk heb gehad eet ik altijd pizza. Lekker simpel, geen gedoe in de oven. Lieve pizza snijder pakken en hoppaaa.

🤤

Misschien nog een lekker toetje erbij.

Badge +2

Pizza, frikandel speciaal en boterkoek zijn mijn favorieten 😋

Reageer