Hallo allemaal,
Ik las hier al eens dat er mensen zijn die interesse hebben in een eetclubje. Deze topics zijn helaas al wat verouderd, dus reageren was niet meer mogelijk. Vandaar een nieuw topic!
Ik vroeg mij af of er misschien al een eetclubje bestaat, waar ik bij zou mogen aansluiten. Dat zou namelijk tof zijn!😁
Mocht dat er niet zijn, lijkt het me ook erg leuk om dit met een paar mensen dit op te starten. Voor mij is het bijna zomervakantie (ik werk in het onderwijs) en voor mij zou het ideaal zijn om dan regelmatiger af te spreken voor een eetclubje. Kijken of het werkt enzo. Misschien komt er wel een leuk vriendengroepje uit!
Ik houd onwijs van koken en bakken! Iets koken en het delen met mensen is een beetje mijn (platonic) love language.🙈 Ik hoef vanuit huis vaak geen rekening te houden met speciale wensen (op het koolhydraatarm dieet van mijn schoonmoeder na, als ik daar ben). Wel kook ik zo nu en dan vegetarisch, gewoon omdat het lekker is. Ik heb geen ervaring met veganistisch koken, zeg ik alvast. Maar die uitdaging zou ik niet uit de weg gaan!
Zelf kom ik uit regio Rotterdam en ik zou het fijn vinden om een beetje in die regio te blijven, al is het geen must. Dat is meer om het haalbaar voor iedereen te houden.
Wat ik wél heel belangrijk vind, is voldoende initiatief vanuit de groep. Ik denk dat we allemaal wel eens hebben ervaren dat contact verwatert, omdat er geen voorstellen worden gedaan of wat dan ook. Mijn bedoeling is écht om dat te voorkomen. 😁
Ik ben benieuwd of hier reacties op zullen komen. Laat maar weten of je interesse hebt!
Joejoe🙋♀️
Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.