Skip to main content

Eetclubje

• June 18, 2025
  • 13 reacties
  • 242 × bekeken

Fem391
Forum|alt.badge.img+4

Hallo allemaal,

Ik las hier al eens dat er mensen zijn die interesse hebben in een eetclubje. Deze topics zijn helaas al wat verouderd, dus reageren was niet meer mogelijk. Vandaar een nieuw topic!

Ik vroeg mij af of er misschien al een eetclubje bestaat, waar ik bij zou mogen aansluiten. Dat zou namelijk tof zijn!😁

Mocht dat er niet zijn, lijkt het me ook erg leuk om dit met een paar mensen dit op te starten. Voor mij is het bijna zomervakantie (ik werk in het onderwijs) en voor mij zou het ideaal zijn om dan regelmatiger af te spreken voor een eetclubje. Kijken of het werkt enzo. Misschien komt er wel een leuk vriendengroepje uit!

Ik houd onwijs van koken en bakken! Iets koken en het delen met mensen is een beetje mijn (platonic) love language.🙈 Ik hoef vanuit huis vaak geen rekening te houden met speciale wensen (op het koolhydraatarm dieet van mijn schoonmoeder na, als ik daar ben). Wel kook ik zo nu en dan vegetarisch, gewoon omdat het lekker is. Ik heb geen ervaring met veganistisch koken, zeg ik alvast. Maar die uitdaging zou ik niet uit de weg gaan!

Zelf kom ik uit regio Rotterdam en ik zou het fijn vinden om een beetje in die regio te blijven, al is het geen must. Dat is meer om het haalbaar voor iedereen te houden.

Wat ik wél heel belangrijk vind, is voldoende initiatief vanuit de groep. Ik denk dat we allemaal wel eens hebben ervaren dat contact verwatert, omdat er geen voorstellen worden gedaan of wat dan ook. Mijn bedoeling is écht om dat te voorkomen. 😁

Ik ben benieuwd of hier reacties op zullen komen. Laat maar weten of je interesse hebt!

Joejoe🙋‍♀️

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Flowerrtje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • June 18, 2025
Hoi Hoi,Wat een leuk idee!Ik heb even een disclaimer bij jou berichtje geplaatst!Helaas woon ik te ver van jou vandaan om hieraan deel te nemen, maar hopelijk vind je wel een leuk groepje die bij jou past!Groetjes Flowerr

Forum|alt.badge.img+3

Leuk. Ik kom zelf weleens in die regio (mijn vriend woont daar).

Mijn vriend moet altijd grinniken als ik half-smekend “Mag ik vanavond een taart bakken/[een of andere gerecht] maken?” aan hem vraag. Hij vindt de rommel die ik maak en de tijd die ik erin steek, nooit zo leuk 😆

Ik heb trouwens wel ervaring met alternatief (dwz. zonder bepaalde ingrediënten) koken/bakken. Waar zou je de kookclub dan eigenlijk willen houden? 

Groetjes

Raven
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • July 10, 2025

klinkt leuk

Ilsevg
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 20, 2025

Leuk initiatief! Ik woon in Leiden en werk ook in het onderwijs. Koken is zeker niet mijn grootste talent haha, maar bakken vind ik enorm leuk en ik wil ook graag beter leren koken

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • July 22, 2025

Leuk dat er al wat reacties zijn:) 

@CinnamonGirl: Ik dacht er zelf aan om regelmatig te wisselen bij wie. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo. 

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • July 22, 2025

Lijkt het jullie leuk om in de zomer een keer te picknicken ofzo met zelfgemaakte hapjes?😊 Dat kunnen natuurlijk ook baksels zijn haha! Misschien iets laagdrempeliger en kunnen we kijken of we matchen! :)

Ilsevg
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 22, 2025

Lijkt het jullie leuk om in de zomer een keer te picknicken ofzo met zelfgemaakte hapjes?😊 Dat kunnen natuurlijk ook baksels zijn haha! Misschien iets laagdrempeliger en kunnen we kijken of we matchen! :)

Klinkt als een goed plan!

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • July 22, 2025

hi, als je hier nog mensen voor zoekt zou het mij misschien leuk lijken. Ik woon in de buurt van Rotterdam dus makkelijk haalbaar voor mij

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 24, 2025

Dat klink leuk, ik woon helaas te ver (Amsterdam). Het doet mij denken aan die advertenties over "Dinner with strangers” alleen dan meer een vervolg daarvan.

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • July 30, 2025

Ik denk dat er genoeg animo is om een groepsapp aan te maken.

Mocht het je nog steeds leuk lijken, stuur me dan een privéberichtje. Dan kan ik je toevoegen! 😊🍰🍪🧁

Bart95
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • September 23, 2025

Heyy, ik zou hier ook zeker interesse in hebben. Al heb ik al wel een tijdje een eetclubje, zou er zeker voor nog eentje open staan 😊. Lijkt me heel gezellig😃

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb u een prive bericht gestuurd!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • September 23, 2025

Leuk idee!!