Breh, dat lust ik niet...

  • 19 March 2024
  • 6 reacties
  • 65 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Iedereen vind andere dingen lekker, dat normaal. Maar wat is nou echt iets dat bijna iedereen lust en jij niet?

Als ik naar mezelf kijk, denk ik gelijk aan chocolade melk. Warme melk is echt vies. Nog zo’n dingetje is sushi. Vis hoort dan wel weer warm te zijn. En dan heb ik het nog niet eens over appelmoes. Elke kind lust appelmoes, behalve ik. 😉


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Het lijkt wel alsof iedereen om mij heen paddenstoelen zoals champignons lust behalve ik

Reputatie 5
Badge +5

Champignons / Karnemelk / Tomaat / Rundvlees / Andijvie

Reputatie 3
Badge +4

Iedereen is helemaal gek van kaas lijkt het, maar ik lust dus alleen gesmolten kaas en kazen zoals mozzarella of feta. Gewone gele kaas zoals op een boterham kan ik gewoon niet eten, het lijkt alsof mijn hele lichaam en geest dan zeggen ‘doe het niet’.

Reputatie 6

Alles waar mosterd in zit, feta kaas, karnemelk, zoutjes, zuurkool, boterhamworst, rundergehakt, bieten ik heb er nog wel meer hoor maar daar kom ik later wel op terug! ✨

Reputatie 4
Badge +5

Garnalen, en alle gerechten waar garnaal in zit. Ik zie dat iedereen om mij heen het super lekker vind. Maar ik vind het echt vies en heb dat eigenlijk al van kleins af aan.

Reputatie 4
Badge +6

Witlof! Ik mot het niet, kan het niet verdragen en vis het er gewoon tussenuit.
Iedereen die zegt “Ja maar ik kook het zo dat je het niet proeft” vertel ik alvast: Helaas ik lust het niet en ik proef het wel.

 

Dus dat :P

En olijven is iets wat ik niet lust. Vaak genoeg geprobeerd maar de smaak zint me niet.

Reageer