Tekenen

  • 21 August 2022
  • 11 reacties
  • 112 × bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Heyy! Wie is ook creatief die graag dingen doet tekenen? Ik zelf teken namelijk al best lang en ik zoek mensen die dezelfde hobby hebben om een keer samen mee te tekenen☺️

Zelf teken ik in een realistische stijl met kleurpotloden, meestal mensen of dieren

Groetjes, Kyra 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Wauw wat knap! Ik vindt heel leuk om te doen maar kan het niet helaas. Heb je foto’s van wat je heb getekend?

Tekenen is echt een leuke hobby. Zelf heb ik een tekening gemaakt en was ik toen verder gegaan met de volgende, al is het voor een tijdje stil gestaan. Wordt tijd om het te herpakken :P

Reputatie 3
Badge +5

Wauw wat knap! Ik vindt heel leuk om te doen maar kan het niet helaas. Heb je foto’s van wat je heb getekend?

Ja, ik heb zeker foto's ervan! Dit is George Michael☺️

 

Reputatie 3
Badge +5

Tekenen is echt een leuke hobby. Zelf heb ik een tekening gemaakt en was ik toen verder gegaan met de volgende, al is het voor een tijdje stil gestaan. Wordt tijd om het te herpakken :P

Jaa is het zeker! Lekker creatief zijn en je hoofd leegmaken :)) 

Reputatie 7
Badge +10

WAUWWWWW ❤️❤️❤️😍😍😍

Reputatie 3
Badge +5

WAUWWWWW ❤️❤️❤️😍😍😍

Dankjewel! 🥰❤️

Zou ik ook mijn tekening hier delen? Je tekening ziet er goed uit btw!

Reputatie 3
Badge +5

Zou ik ook mijn tekening hier delen? Je tekening ziet er goed uit btw!

Ja, zeker doen! Ik ben benieuwd! Dankjewel ☺️

Hij is technisch gezien nog net niet helemaal af. Maar dit is wat ik tot zover heb gemaakt :)

Reputatie 3
Badge +5

Hij is technisch gezien nog net niet helemaal af. Maar dit is wat ik tot zover heb gemaakt :)

Wow, ziet er al heel vet uit! ☺️

Thanks!