Naaien

  • 8 January 2022
  • 6 reacties
  • 107 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hallo! Zijn hier nog mensen die graag dingen zelf naaien? Ik ben hier afgelopen zomer mee begonnen en vind het erg leuk om te doen, maar het is ook een uitdaging. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en creaties! :grin:


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hallo Dxmy,

Ik doe dit zelf niet, maar ons mam vind dat wel leuk om te doen. 

Wat voor creaties heb je al gemaakt?

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb een hulpmiddeltje genaaid voor op de strijkplank (met een speldenkussen en een paar vakjes voor eventueel de stofschaar of een meetlint, etc.) en een broek. En heel wat simpele tasjes om erin te komen haha :sweat_smile:

 

Ah tof, ik heb het via mijn oma. We gingen vroeger nog wel eens samen naaien. Heb nog steeds de lappenpop die we toen samen hebben gemaakt, en het speldenkussentje :grin:

Reputatie 1
Badge +4

Hoi Dxmy,

Super leuk dat je naait, ik naai zelf ook. Ik maak dan voornamelijk broeken en blousjes. 

Reputatie 4
Badge +3

Tof Jasmijn! Ik wil binnenkort ook eens gaan proberen om een blousje of shirtje te gaan maken. Nog tips? :grin:

Reputatie 4
Badge +4

Super gaaf! Ik wil dit wel graag eens leren.
Heel stom misschien, maar wij krijgen een naaktkat en deze hebben het snel koud. Daarvoor wil ik eigenlijk truitjes gaan maken :joy:

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet dat dit een relatief oud topic is, maar ik vind naaien ook erg leuk! Ikzelf maak met name knuffels, maar heb ook al eens een redelijk simpele broek genaaid voor een van mijn cosplays.