Skip to main content

Zijn er nog meiden in de 20 actief op join us?

• 19 december 2024
  • 4 reacties
  • 246 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

Zijn er meiden hier die nog actief zijn op join us? 

Ik krijg tot nu toe allemaal berichten van mannen en vind het helemaal prima om te praten maar ik zou het leuk vinden om nieuwe vriendinnen te maken.

Ik woon zelf in overijsel omgeving ommen, als je ook misschien weinig leuks doet omdat je weinig vriendinnen hebt of gewoon nieuwe mensen wilt leren kennen, stuur me vooral een berichtje :)

Lijkt me leuk om samen iets te doen of juist niks  en een film kijken of lekker kletsten in een restaurantje. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 81 reacties
  • 19 december 2024

Hoi Renee,

Om je even gerust te stellen, er zijn zeker een hoop meiden van in de 20 actief op de community van Join Us!😆

Hopelijk lukt het om met wat meer meiden contact te leggen.

Groetjes,

Affie

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 2 reacties
  • 21 december 2024

@Affie Nou alles komt erg stil over, helaas.

Krijg tot nu toe berichten van gasten terwijl ik steeds duidelijk ben dat ik daar sowieso niks mee kan.

Achja waarschijnlijk is iedereen heel erg met gamen bezig en is er daarom zo weinig mensen die willen praten.

Geen idee maar ben er wel klaar mee denk ik😂

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 21 december 2024

Hi,

Een meid van in de 20 hier! Ik herken het probleem! Het lijkt me leuk om eens te kletsen! 

Groetjes kayleigh 

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 81 reacties
  • 22 december 2024

@Renee.v 

Hoi, dat is natuurlijk niet heel fijn.

Ik zie wel regelmatig dat meiden topics aanmaken. Misschien kan je eens een kijkje nemen tussen verschillende categorieën die je interessant lijken, hopelijk vindt je daar wat meer meiden waarmee je kunt matchen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen