Wie lijkt het leuk om een groepje te beginnen?

  • 27 November 2023
  • 13 reacties
  • 503 × bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo!

 

Ik ben Lauren, ben 24 jaar oud en woon in Pijnacker.

Wie lijkt het leuk om een groepje op te richten om gezamenlijk iets te doen?

Kan een boekengroepje zijn of een gezellig groepje om creatief bezig te zijn?

Of als je andere ideeën hebt, let me know! 😊😉

 

 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoiii, wat een leuk initiatief. Dit lijkt me erg gezellig. Helaas woon ik niet dicht bij, ik woon in Utrecht. Als het iets is wat ook online kan, kan dit natuurlijk wel! Mocht je het gezellig vinden, stuur me maar een privé berichtje!

Reputatie 2
Badge +2

Hai! Dit lijkt mij een super leuk idee! Count me in.

Film avond misschien een idee? Of samen eten. Dat iedereen wat lekkers meeneemt.🤣of denk ik dan te gek haha. Laat het maar weten 

Reputatie 4
Badge +4

@Peachy ik stuur je een PB

Reputatie 5
Badge +5

Haay,

 

Als het kan zou ik me graag aan willen melden. Ik woon in Amersfoort, maar vind het niet erg om te reizen. 

 

Groetjes 

Reputatie 2
Badge +3

Hey, wat een leuk idee!

Ik woon in Leiden en ben gek op lezen, tekenen, schilderen, en creatieve dingen leren. Een stukje reizen vind ik niet erg!

Reputatie 4
Badge +4

@Sanno Ik stuur je een berichtje!

Reputatie 2
Badge +3

Dit klinkt heel gezellig! Ben zelf geen creatieveling maar vermaak me heel makkelijk. En ik zie voornamelijk meiden in de reacties, denk dat een meidendagje altijd gezellig is!

Reputatie 2
Badge +2

Hey, Dit lijkt me erg leuk. ik woon wel in Maastricht. We kunnen best iets online doen zoals een boekclub of iets creatifs. Ik vind het ook geen probleem om wat te reizen.

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb ook wel interesss! Woon zelf in Oss!

Reputatie 4
Badge +4

@LAbull stuur mij even een PB'tje :)

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb ook wel interesse. Woon zelf in zuid Limburg maar reizen is geen probleem.

Reputatie 2
Badge +3

Klinkt heel leuk!! Is voor mij even reizen, maar geen probleem hoor :) Lezen en creatief bezig zijn ben ik gek op!!

Reputatie 2
Badge +3

Hee t lijkt me ook wel leuk woon,zelf in den haag dus niet al te ver

Reageer