Al eerder had ik een post hierop gezet, maar helaas werd er niet op gereageerd dus probeer het gewoon opnieuw :).
Ik ben een paar hele leuke mensen op JoinUs tegengekomen die in Zuid Holland wonen en ben hier een whatsappgroep mee begonnen. Het lijkt mij super leuk als we dit kunnen uitbreiden naar een kleine community en misschien wat leuke dingen kunnen plannen.
Zal ook iets korts over mijzelf vertellen, ik ben Raq 24 jaar en woon in Delft. Ik studeer in mijn dagelijks leven bouwkunde op het HBO en ik vind heel veel leuk, maar ik mis het soms om iets met een groep te doen dus vandaar het berichtje. Het is ook leuk om misschien met wat kleinere club af te spreken natuurlijk, vind ik net zo leuk ☺️.
We zitten nu in totaal met 4 personen in de appgroep en de leeftijd loopt een beetje uiteen maar wel 22 jaar en ouder.
Lijkt het je leuk? Reageer dan vooral onder het bericht of stuur mij een privé berichtje 😊♥️
Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.