Skip to main content

Whatsappgroep Zuid Holland (iedereen daarbuiten is ook welkom!)

• May 20, 2025
  • 18 reacties
  • 521 × bekeken

Al eerder had ik een post hierop gezet, maar helaas werd er niet op gereageerd dus probeer het gewoon opnieuw :). 
Ik ben een paar hele leuke mensen op JoinUs tegengekomen die in Zuid Holland wonen en ben hier een whatsappgroep mee begonnen. Het lijkt mij super leuk als we dit kunnen uitbreiden naar een kleine community en misschien wat leuke dingen kunnen plannen.

Zal ook iets korts over mijzelf vertellen, ik ben Raq 24 jaar en woon in Delft. Ik studeer in mijn dagelijks leven bouwkunde op het HBO en ik vind heel veel leuk, maar ik mis het soms om iets met een groep te doen dus vandaar het berichtje. Het is ook leuk om misschien met wat kleinere club af te spreken natuurlijk, vind ik net zo leuk ☺️. 
We zitten nu in totaal met 4 personen in de appgroep en de leeftijd loopt een beetje uiteen maar wel 22 jaar en ouder. 
Lijkt het je leuk? Reageer dan vooral onder het bericht of stuur mij een privé berichtje 😊♥️

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • May 21, 2025

Haay,

Ik heb er een disclaimer bij gezet.

Groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • May 22, 2025

Ik zie dat sinds je vorige topic de groep al met één persoon is gegroeid. Mij lijkt het ook gezellig en ik hoop dat je in de toekomst meer reacties hierop krijgt.

Zelf ben ik 28 en kom ik uit de gemeente Voorne aan zee (zuid-holland). 

jimblonk1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • May 22, 2025

Heb een PM gestuurd

• May 25, 2025

Ik zie dat sinds je vorige topic de groep al met één persoon is gegroeid. Mij lijkt het ook gezellig en ik hoop dat je in de toekomst meer reacties hierop krijgt.

Zelf ben ik 28 en kom ik uit de gemeente Voorne aan zee (zuid-holland). 

Hoiii! Sorry zie het berichtje nu pas! Ik zal je een berichtje sturen ☺️

• May 27, 2025

Hoiii, hier even een update onder het berichtje. We zijn onderhand al met 9 mensen in de appgroep ☺️. 
super leuk om te zien dat mensen het leuk vinden om te joinen 😊. 
Vooralsnog is iedereen welkom 😃😃 stuur me gerust een berichtje of reageer onder het bericht 😊

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 1, 2025

Hi ik ben 23 en woon in Capelle aan den IJssel mag ik joinen? Lijkt me gezellig!

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 7, 2025

Hoi Raq,

Ik ben Beau, 23 jaar en woon in Pijnacker. Ik zou het leuk vinden om de groep te joinen. 

Groetjes van Beau ☺️

• June 7, 2025

Hoi Raq,

Ik ben Beau, 23 jaar en woon in Pijnacker. Ik zou het leuk vinden om de groep te joinen. 

Groetjes van Beau ☺️

hiii! Ik zal je een priveberichtje sturen 😃

Forum|alt.badge.img+3

Lijkt mij leuk te joinen groetjes Nick

texels
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • June 14, 2025

ik wil wel joinen ..

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • June 15, 2025

Lijkt me leuk 

Mostafa
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • June 20, 2025

Hello, I am Mustafa, 18 years old. I want to join the group.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • July 4, 2025

Hoi, klinkt leuk. Ik zou graag in de groepsapp willen! 

HaniMoon
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • July 4, 2025

Hooi, Mike hier. Ik zou ook willen deelnemen ;)

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • July 10, 2025

Hoii Ruben hier. Ik zou graag ook joinen als dat nog kan, woon vlakbij leiden

Ilsevg
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 20, 2025

Hi, ik wil ook graag toegevoegd worden! Ik woon in Leiden en ben 24 jaar

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • July 20, 2025

Al eerder had ik een post hierop gezet, maar helaas werd er niet op gereageerd dus probeer het gewoon opnieuw :). 
Ik ben een paar hele leuke mensen op JoinUs tegengekomen die in Zuid Holland wonen en ben hier een whatsappgroep mee begonnen. Het lijkt mij super leuk als we dit kunnen uitbreiden naar een kleine community en misschien wat leuke dingen kunnen plannen.

Zal ook iets korts over mijzelf vertellen, ik ben Raq 24 jaar en woon in Delft. Ik studeer in mijn dagelijks leven bouwkunde op het HBO en ik vind heel veel leuk, maar ik mis het soms om iets met een groep te doen dus vandaar het berichtje. Het is ook leuk om misschien met wat kleinere club af te spreken natuurlijk, vind ik net zo leuk ☺️. 
We zitten nu in totaal met 4 personen in de appgroep en de leeftijd loopt een beetje uiteen maar wel 22 jaar en ouder. 
Lijkt het je leuk? Reageer dan vooral onder het bericht of stuur mij een privé berichtje 😊♥️

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Hallo, het lijkt mij misschien wel een leuk idee, ik woon in de buurt van Rotterdam dus dat is voor mij geen probleem :)

• July 20, 2025

Hii op een of andere manier kreeg ik niet alle meldingen binnen, mocht ik je nog niet een prive berichtje hebben gestuurd, stuur mij vooral een berichtje. 😊♥️