Skip to main content

Whatsappgroep omgeving Rotterdam!!

• 7 januari 2025
  • 10 reacties
  • 384 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi!, Met Allister uit R’dam 20 jaar zoek een aantal vrienden voor in een what’s app groep waar we met iedereen kunnen kletsten en na een tijdje misschien wat kunnen ondernemen met elkaar ik houd persoonlijk heel erg van festivals en uitgaan! Maar ik ben ook het typetje dat gewoon thuis in een avond een boek kan lezen en gewoon een beetje rustig aan doet! In iedergeval als er interesse is maak een leuk groepje voor de doelgroep uit de omgeving!

Uitgelichte reactie

7 januari 2025

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

10 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2025
Uitgelichte reactie

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ik ben mick, 23 jaar en kom uit Rotterdam. Ik werk al een tijdje en merk hoe lastig het kan zijn om nieuwe mensen te ontmoeten van m'n leeftijd. Ik zag dit bericht en dat dacht joh waarom reageer ik niet gwn (als soort goede voornemen haha). Lijkt me leuk om bij de whatsapp groep te komen!

Theusv
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 10 januari 2025

Hey Allister ik kom uit de buurt van Rotterdam en sta altijd open om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben zelf een 23 jarige jongen die doordeweeks veel werkt maar vaak in de weekenden tijd heeft om wat te gaan doen zoals een concert, festivals of gewoon lekker ergens een drankje te gaan doen.

Als er nog plek is zal ik ook graag in je WhatsApp groep te komen.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 21 januari 2025

Hey Allister, Mikko hier

Ik kom ook uit Rotterdam en het lijkt me hardstikke leuk om nieuwe mensen te leren kennen en wellicht wat te ondernemen met elkaar.

Mocht er nog een plekje beschikbaar zijn in de whatsapp groep, dan zou ik daar graag in worden gegooid

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 22 januari 2025

Hey,

Ik zou ook graag toegevoegd willen worden.

Ik kom uit Utrecht, hopelijk is dat geen probleem.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 21 februari 2025

Hey, ik ben 19 en kom ook uit omgeving Rotterdam. Mocht er nog plek zijn, zou ik graag toegevoegd willen worden 😁

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 22 februari 2025

Ja leuk, er is zeker nog plek. Als je me je nummer kan sturen dan voeg ik je toe!

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 maart 2025

Hoi!, ik ben 23 en kom ook uit omgeving Rotterdam. Mocht er nog plek zijn zou ik ook graag toegevoegd willen worden. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 11 maart 2025

Hey megan!, sorry voor de late reactie was best wel druk met werk en school!, als je je telefoonnummer stuurt voeg ik je gelijk toe aan de whatsapp groep!

BartL
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 11 reacties
  • 17 maart 2025

Hey hey! Ik zou ook graag in de groep willen als t mag :) ben nu 29 jaar en woon ook op een kwartiertje afstand van Rotterdam

Heb je mijn nummer gestuurd!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen