Skip to main content

WhatsApp groep omgeving Den Haag/Delft (Zuid-Holland)

• 16 december 2024
  • 11 reacties
  • 405 × bekeken

Tom_
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hi! Ik ben Tom, 24 jaar uit Den Haag. Het lijkt me erg leuk om een kleine community/WhatsApp groep te beginnen, waarmee we wellicht wat leuke dingen etc. kunnen ondernemen. Dan zou dan met de groep kunnen, of als mensen 1 op 1 of met een kleinere groep wat willen doen kan dat natuurlijk ook!

Zelf ben ik erg fan van naar de bioscoop gaan, minigolfen en allerlei soorten bordspellen. Mocht jouw interesse daar nou ook liggen, let's talk about it! Maar zo niet mag je natuurlijk nog steeds joinen :)

Mocht je nou interesse hebben, stuur me een berichtje of laat hier een reactie achter. Hoop jullie snel te ontmoeten!

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 16 december 2024
Tom_ schreef:

Hi! Ik ben Tom, 24 jaar uit Den Haag. Het lijkt me erg leuk om een kleine community/WhatsApp groep te beginnen, waarmee we wellicht wat leuke dingen etc. kunnen ondernemen. Dan zou dan met de groep kunnen, of als mensen 1 op 1 of met een kleinere groep wat willen doen kan dat natuurlijk ook!

Zelf ben ik erg fan van naar de bioscoop gaan, minigolfen en allerlei soorten bordspellen. Mocht jouw interesse daar nou ook liggen, let's talk about it! Maar zo niet mag je natuurlijk nog steeds joinen :)

Mocht je nou interesse hebben, stuur me een berichtje of laat hier een reactie achter. Hoop jullie snel te ontmoeten!

Hi Tom ik heb wel interesse om te joinen 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 17 december 2024

Ik heb een disclaimer toegevoegd aan je topic.

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 13 reacties
  • 29 december 2024

Hey Tom,

Het lijkt me leuk om te joinen.

Guus

Lukan9704
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 29 december 2024

Hi Tom,

Lijkt mij ook leuk om mij daarbij aan te sluiten! Ben zelf ook fan van naar de bios te gaan en bordspellen te doen met mensen.

Misschien is het ook een idee om een groepje te maken op discord? :)

Groetjes,

Lukas

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 3 januari 2025

Hoihoi! Ik ben Fabian, 22 jaar en ik woon ook in Den Haag :)

Het lijkt me heel leuk om mee te doen in de groep! Op Whatsapp, maar ook op Discord^ zou ik ervoor open staan! 

Forum|alt.badge.img+3

Hey Tom,

Ik heb wel interesse woon in Breda. Maar wil graag joinen in de whatsappgroep

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 maart 2025

Hoi Tom! 

Ik woon ook in den haag, ik ben 23 jaar! 

Zeker interesse in de whatsappgroep!

Honda2828
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 6 maart 2025

Hey hey misschien ben ik ietsje oud haha ik kom uit Gouda 

Ik zal wel interesse hebben in een whatsapp groep 

Ik ben 29 

Nieuwevrienden123
Forum|alt.badge.img

Hey, leuk idee. Ik zou ook best in de whatsapp/discord groep willen!

Groetjes Bo(22)

Honda2828
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 11 reacties
  • 7 maart 2025

Mocht ik er bij in de groep 

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 94 reacties
  • 7 maart 2025
Honda2828 schreef:

Mocht ik er bij in de groep 

Hoi Honda2828

Ik heb je telefoonnummer verwijderd.

Stuur Tom even een prive bericht met je telefoonnummer, zodat die jouw in de groepsapp kan zetten

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen