Skip to main content

WhatsApp groep: Gelderse Gezelligheid!

• November 10, 2025
  • 2 reacties
  • 121 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Opzoek naar contacten/vriendschappen in de omgeving Gelderland?✌🏻

Dan ben je goed opweg! Het leek mij namelijk leuk om een 'Comfy and Safe' place te creëren doormiddel van een WhatsApp groep. Voor mensen die in of rondom de Gelderse streken wonen. Mits hier voldoende animo voor is🙂

Wat voor Comfy and Safe place?💚🍀

Denk aan momenten zoals: 's avonds merk je ineens dat je even behoefte hebt aan een praatje, of misschien zit je niet lekker in je vel en wilt graag jouw hart luchten bij iemand. Zonder meteen een oordeel of kritiek🤗 

Soms wil je even wat extra aandacht of je gehoort voelen. De dag netjes afronden, door te vertellen wat je die dag hebt meegemaakt. Hiervoor wil ik alle begrip en ruimte bieden, om dit te kunnen delen met mensen.

Ben je geïnteresseerd?👀

Stuur mij gerust een DM of te bereiken via Discord zelfde naam als hier. Wie weet zie ik jou in de Gelderse Gezelligheid!🌼

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 10, 2025

Ik heb je een dm gestuurd! 

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 10, 2025

Hey Christiaan, ik heb even een disclaimer aan je topic toegevoegd omdat het een initiatief is buiten join us om!