Skip to main content

“Vrouw van 24 uit Nijmegen zoekt gezellige contacten”

• April 25, 2025
  • 6 reacties
  • 444 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey,

Ik ben een vrouw van 24 en op zoek naar nieuwe verbindingen. Ik voel me al lange tijd best alleen en zou graag in contact komen met anderen die ook behoefte hebben aan echte connectie.

Door jeugdzorg heb ik veel meegemaakt, en dat maakt het soms lastig om mensen te vertrouwen, maar ik sta open voor nieuwe vriendschappen met diepgang en wederzijds begrip.

Ik hou van oprechte gesprekken, kleine momentjes van rust en mensen die gewoon zichzelf durven zijn.

Als jij je hier ook in herkent, stuur gerust een berichtje. Misschien klikt het wel.

Liefs,

Een vrouw die klaar is voor echte connecties

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • May 5, 2025

Hoi, ik ben Hassan, 26 jaar en kom uit Wezep. Helaas kom ik niet bij jou in de buurt, maar ik herken wel de eenzaamheid en het wantrouwen in de mensheid. Ook al zit er een grote afstand tussen ons, het lijkt me leuk om elkaar te leren kennen.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • May 5, 2025

Hey Nini,

Wat moedig en mooi hoe je je openstelt. Ik ben 22 jaar ,woon in Elst (ligt vlakbij Nijmegen) en ik herken mezelf erg in wat je schrijft. Ook ik heb me vaak alleen gevoeld en verlang naar oprechte connecties waarin je echt jezelf mag zijn. 

Door dingen uit mijn verleden vind ik het soms lastig om anderen te vertrouwen, maar ik sta – net als jij – open voor vriendschappen met diepgang en wederzijds begrip.

Het lijkt me fijn om met iemand in contact te komen die dat ook zoekt. Dus hierbij een berichtje van iemand die ook klaar is voor echte verbinding. 

Liefs,
Esmee 

Laurens-vN
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • June 22, 2025

Hoi, ik ben Laurens en ik ben 26 jaar, en ik woon ook in Nijmegen. Ik hou zelf van wandelen, dus misschien kunnen we binnenkort met een groepje wandelen en kletsen als er meer geïnteresseerden zijn?

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 23, 2025

Heey, 

Knap van je dat je de stap durft te wagen ondanks je verleden. Helaas woon ik niet in de buurt van Nijmegen (woon in Noord Holland) 

Mocht je je eigen er prettig bij voelen mag je mij een berichtje sturen op Discord eventueel :)

NatureGirl Melanie

Heyy ​@Nini,

Ik herken me wel in wat je schrijft! Ik ben Melanie, 21 jaar, woon redelijk in de buurt van Nijmegen. In ieder geval dichtbij genoeg, dat ik het niet erg vind om erheen te reizen. Het lijkt me leuk om je te leren kennen. 

Liefs,

Melanie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 12, 2025

Hey,

Ik ben een vrouw van 24 en op zoek naar nieuwe verbindingen. Ik voel me al lange tijd best alleen en zou graag in contact komen met anderen die ook behoefte hebben aan echte connectie.

Door jeugdzorg heb ik veel meegemaakt, en dat maakt het soms lastig om mensen te vertrouwen, maar ik sta open voor nieuwe vriendschappen met diepgang en wederzijds begrip.

Ik hou van oprechte gesprekken, kleine momentjes van rust en mensen die gewoon zichzelf durven zijn.

Als jij je hier ook in herkent, stuur gerust een berichtje. Misschien klikt het wel.

Liefs,

Een vrouw die klaar is voor echte connecties

Ik heb je een privé berichtje sturen:)