Skip to main content

vriendschap gezocht, Omar 30 jaar, omgeving Amsterdam.

• October 11, 2025
  • 7 reacties
  • 134 × bekeken

Obody
Forum|alt.badge.img+3

Hey hallo allemaal mij naam is Omar 30 jaar. Ik Woon in Amsterdam. Ik probeer het eens weer ik hoop wat duidelijker te zijn. Ik vind het een beetje moeilijk om te schrijven over mezelf. Het is wat lastig in deze tijd om nieuwe mensen te ontmoeten of aan te spreken of mee in gesprek te komen en om diepgang te maken. Mijn interesses zijn breed vraag het maar. Ik vind hardstyle en hardcore leuk en klassieke muziek en ook wel meer soorten hoor. Toch wel Meer sound en instrumenten. Ik speel games ook veel soorten. Ik heb een licht verstandige beperking . Ik woon zelfstandig begeleid. Ik zoek iemand om mee te praten en een vriendschap mee op te bouwen. Man en vrouw welkom. Graag wel tussen 24 en 30 jaar.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Eden
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 11, 2025

hoi Omar!

ik  heb even de titel van je topic aangepast zodat je makkelijker te vinden bent op de community!!

welke dingen vind je leuk om te doen in je vrije tijd?

groetjes, Eden

Obody
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • October 11, 2025

Oké top.. in mijn vrije tijd soms met familie.ben vaak met muziek bezig soms het programmeren ervan veel verschillende stijlen vaak hardstyle. Speel verschillende Games  vaak Solo. Verschillende Documentaire kijken. praten over van alles ook serieuze gesprekken.. Terrasje bioscoop bepaalde activiteiten.in de natuur dingen doen.verschillende museums. Pretparken. Restaurant. Heel soms reizen vind ik wel leuk gaat me net meer om het gezelschap. Ik Doe die dingen niet gauw alleen.  Het is meer vraag het en je krijgt een antwoord. Niet al te grote dingen of Uitstapjes. Het Begin bij een goed gesprek beetje kennismaken en we zien wel.

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Hoi Omar,

ik ben zelf 27 en woon ook in omgeving Amsterdam.

wat voor games speel je graag?

Obody
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • October 13, 2025

Hey pat..wat ik een beetje speel zou je het niet kunnen zeggen. Het zijn wel echt veel verschillende spelletjes die ik speel. Meer in het categorie horror. fantasy  middeleeuwen. Zoals fallOut Skyrim Kingdom come. Harry Potter Assassin’s Creed. De eerste paar drie of vijf delen niet de nieuwe. Ik ben laatst een beetje no man sky. aan het spelen dan weer Dead space …het is heel verschillen.. niet zo heel veel schiet spellen of Multiplay of sport.. en wat vind jij een beetje leuk om te spelen?

Obody
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • October 13, 2025

((((🙂 privébericht sturen is niet zo’n probleem🙂.))))

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Leuk! Ikzelf speel ook echt van alles en nog wat: Fall Out, Warzone, Minecraft, en nog wel het een en ander. Ik vind zelf audioplatform Games heel leuk om te doen, (een soort platform game maar Dan volledig zonder zicht op audio) voeg wel extra uitdaging toe aan het spel :)

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Leuk, als je een keer wil sturen, staat dm altijd open :)