Skip to main content

Vriendschap aangeboden & gezocht - omgeving Zwolle

• May 2, 2025
  • 5 reacties
  • 294 × bekeken

liesewies98
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal!

Ik ben Lisa, 26 jaar, opgegroeid in Groningen en inmiddels wonend in het mooie Zwolle.

Ik woon al een tijdje in Zwolle maar een netwerk opbouwen is door werk en priveomstandigheden nog niet echt gelukt.

Het lijkt me erg leuk om via deze weg wat nieuwe connecties (en wie weet vriendschappen) op te bouwen.

Ik vind het leuk om te wandelen, musea te bezoeken en naar het theater te gaan. Maar ook met een drankje op het terras in het zonnetje zitten vind ik heerlijk!

Ga je mee?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • May 2, 2025

Hey Lisa,

Ik vind zelf wandelen, terrasjes pakken en naar musea gaan ook erg leuk! Ik woon zelf in Assen

DylQuest
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • May 4, 2025

Hey Lisa,

Zwolle is voor mij een uurtje rijden (twente).

Wandelen, theater en een terrasje vind ik ook leuk/gezellig.

je mag me altijd een berichtje sturen als je dat wilt !

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • May 5, 2025

Hoi Lisa, ik ben Hassan, 26 jaar en woon in Wezep. Ik heb helaas ook de struggle dat ik geen vrienden heb, maar wel heel sociaal ben en graag vriendschappen wil. Ik hou ook van wandelen en andere leuke bezigheden. Lijkt het je leuk om contact te leggen? Laat het me weten! Groetjes, Hassan

liesewies98
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • May 5, 2025

Hoi Hassan, wat leuk dat je mij een berichtje hebt gestuurd. Lijkt het je leuk om binnenkort eens een kop koffie te drinken en verder kennis te maken?

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • May 5, 2025

Hee Lisa, bedankt voor je reactie! Ja, het lijkt me leuk om elkaar verder te leren kennen onder het genot van een bakkie koffie. Laat maar weten hoe, waar en wanneer✌️☺️