Skip to main content
Julia.vh
Contributer
August 29, 2024

Vriendinnen/vrienden gezocht Utrecht/Gouda

• August 29, 2024
  • 21 reacties
  • 1109 × bekeken

Hey hey, ik ben opzoek naar vriendinnen/vrienden, die het leuk vinden om een groepschat te beginnen. Misschien kunnen we met elkaar een terrasje pakken of een film kijken?

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Theusv
    Supercharger
    September 27, 2024

Hi, leuk idee... count me in!!

Ik woon vlakbij Utrecht en vind het altijd leuk om een terrasje te pakken

⭐Look for the good!!⭐
    LilVic29
    Explorer
    October 5, 2024

beste Julia vh 

Als je wilt kan ik mijn nummer sturen in privé. 
    dan kan je mij in groepchat zetten. 

met vriendelijke groet, 

Victor 

V.A.D.V.S
    Rookie
    October 15, 2024

Hii,

Ik woon zelf in de buurt van Utrecht en ik vind het een heel leuk idee!

Je kan me altijd een dm sturen:)

Pleun
    Rookie
    October 26, 2024

Hey hey, ik ben opzoek naar vriendinnen/vrienden, die het leuk vinden om een groepschat te beginnen. Misschien kunnen we met elkaar een terrasje pakken of een film kijken?

Bericht van Join Us
    Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Lijkt me erg leuk! Ik kom uit Gouda :)

Je mag me een berichtje sturen

Miriamkant99
    Rookie
    October 26, 2024

Dit lijkt mij ook heel leuk, ik kom alleen wel uit gorinchem. Ben niet te beroerd om die kant op te rijden, maar weet niet of dat dan een probleem is :)

Zo niet dan mag je een berichtje sturen

Legend
    October 26, 2024

Lijkt mij ook leuk. Kom ook niet echt uit de buurt maar kan wel in Utrecht komen

Supercharger
    October 28, 2024

Hi!

Ik kom zelf niet uit Utrecht maar het lijkt me leuk om een keer naar Utrecht te komen om iets leuks te doen :) 

Master
    October 29, 2024

Heey @Julia.vh  bestaat deze groep nog ?

Amber
    Explorer
    November 7, 2024

Hee,

Ik ben Fleur 18 jaar oud. Kom niet echt uit de buurt maar lijkt me wel leuk om mee te gaan. Reizen is voor mij geen probleem.

Groetjes

Legend
    November 7, 2024

Hee. Ik weet niet eens of er een groepsapp al hiervoor is @Fleur08 

Anders zat ik daar ook al in