Skip to main content
Danoontje2000
Hero
March 18, 2025

vriendinnen gezocht voor ons groepje

• March 18, 2025
  • 8 reacties
  • 511 × bekeken

Hoi! 

Wij zijn  momenteel bezig met een vriendengroepje te onwikkelen. Leeftijd tussen de 22 en 27 ongeveer. Momenteel zijn we met 5 jongens + ik en zou het erg leuk vinden als er nog een paar meiden bij komen, max 4 erbij :) het zou fijn zijn als je t leuk vind ook intitiatieven te nemen! Zijn al 1 keer gaan wandelen met zijn allen en dit was erg gezellig. Ik hoor graag van je😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Kim24
Supercharger
March 18, 2025

In welke regio zitten jullie een beetje? :)

:)
Danoontje2000
Hero
March 18, 2025

In welke regio zitten jullie een beetje? :)

Zuid holland :) 

Shivanie
Supercharger
March 18, 2025

Ik heb wel interesse .

En zal het wel leuk vinden 

Danoontje2000
Hero
March 18, 2025

Ik heb wel interesse .

En zal het wel leuk vinden 

Leuk! Als je wil kan je me prive een berichtje sturen dan kunnen we contact zoeken

April 22, 2025

Hoi! 

Wij zijn  momenteel bezig met een vriendengroepje te onwikkelen. Leeftijd tussen de 22 en 27 ongeveer. Momenteel zijn we met 5 jongens + ik en zou het erg leuk vinden als er nog een paar meiden bij komen, max 4 erbij :) het zou fijn zijn als je t leuk vind ook intitiatieven te nemen! Zijn al 1 keer gaan wandelen met zijn allen en dit was erg gezellig. Ik hoor graag van je😊

Hii

ik kom zelf uit Delft en het lijkt me heel leuk om te joinen 😊

Danoontje2000
Hero
April 22, 2025

Hoi! 

Hii

ik kom zelf uit Delft en het lijkt me heel leuk om te joinen 😊

Hoii! Leuk! Als je me in de chat je nummer stuurt kan ik je toevoegen :)

Harm
Hero
April 22, 2025

Hallo, ik ben 23 jar zou ik er nog bij kunnen?

Do something today that your future self will thank you for, no matter how small it is..
Fem391
Legend
May 12, 2025

Hey! Ik ben Fem(ke), 23 uit regio Rotterdam.

Lijkt mij heel tof om jullie te ontmoeten! 

Stuur vooral een privéberichten als je wil😊

Liefs!

Liefs, Fem