Skip to main content

vriendinnen gezocht voor ons groepje

• March 18, 2025
  • 8 reacties
  • 477 × bekeken

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! 

Wij zijn  momenteel bezig met een vriendengroepje te onwikkelen. Leeftijd tussen de 22 en 27 ongeveer. Momenteel zijn we met 5 jongens + ik en zou het erg leuk vinden als er nog een paar meiden bij komen, max 4 erbij :) het zou fijn zijn als je t leuk vind ook intitiatieven te nemen! Zijn al 1 keer gaan wandelen met zijn allen en dit was erg gezellig. Ik hoor graag van je😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Kim24
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • March 18, 2025

In welke regio zitten jullie een beetje? :)

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

In welke regio zitten jullie een beetje? :)

Zuid holland :) 

Shivanie
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • March 18, 2025

Ik heb wel interesse .

En zal het wel leuk vinden 

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb wel interesse .

En zal het wel leuk vinden 

Leuk! Als je wil kan je me prive een berichtje sturen dan kunnen we contact zoeken

• April 22, 2025

Hoi! 

Wij zijn  momenteel bezig met een vriendengroepje te onwikkelen. Leeftijd tussen de 22 en 27 ongeveer. Momenteel zijn we met 5 jongens + ik en zou het erg leuk vinden als er nog een paar meiden bij komen, max 4 erbij :) het zou fijn zijn als je t leuk vind ook intitiatieven te nemen! Zijn al 1 keer gaan wandelen met zijn allen en dit was erg gezellig. Ik hoor graag van je😊

Hii

ik kom zelf uit Delft en het lijkt me heel leuk om te joinen 😊

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! 

Hii

ik kom zelf uit Delft en het lijkt me heel leuk om te joinen 😊

Hoii! Leuk! Als je me in de chat je nummer stuurt kan ik je toevoegen :)

Harm
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • April 22, 2025

Hallo, ik ben 23 jar zou ik er nog bij kunnen?

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 12, 2025

Hey! Ik ben Fem(ke), 23 uit regio Rotterdam.

Lijkt mij heel tof om jullie te ontmoeten! 

Stuur vooral een privéberichten als je wil😊

Liefs!