Vriendinnen gezocht Noord Holland

  • 25 February 2024
  • 2 reacties
  • 131 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hi allemaal,

wat ontzettend spannend om dit te proberen en deze stap te zetten om hier te zijn. 
Helaas zijn veel van mijn vriendschappen verwaterd en op je 27ste blijkt het lastig om nieuwe vrienden te vinden. Daarom ben ik opzoek naar nieuwe vriendinnen. Om lekker mee te kunnen kletsen, winkelen en op stap te gaan. Ik woon in Purmerend en ben opzoek naar vriendinnen in Noord Holland om de drempel te verlagen om vaak af te spreken.

stuur mij vooral een berichtje en laten we elkaar leren kennen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben dan wel geen vriendin, maar vrienden kan ook.

Woon in Noord Holland Noord en kom graag in contact.

Stuur gerust een PB.

Reputatie 1
Badge +3

Hi allemaal,

wat ontzettend spannend om dit te proberen en deze stap te zetten om hier te zijn. 
Helaas zijn veel van mijn vriendschappen verwaterd en op je 27ste blijkt het lastig om nieuwe vrienden te vinden. Daarom ben ik opzoek naar nieuwe vriendinnen. Om lekker mee te kunnen kletsen, winkelen en op stap te gaan. Ik woon in Purmerend en ben opzoek naar vriendinnen in Noord Holland om de drempel te verlagen om vaak af te spreken.

stuur mij vooral een berichtje en laten we elkaar leren kennen!

Hoi ik las je berichtje ik ben zelf 26 jaar en zoek ook leuke vriendinnen en zag dat je ook in Purmerend woon ik ook lijk me leuk om je te beter leren kennen hou van kletsen met vriendinnen en lekker lachen met elkaar hoor het graag groetjes Sylvana