Skip to main content

Vriendinnen gezocht Friesland (of Groningen)

• 11 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 320 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 26 jaar en op zoek naar vriendinnen in Friesland (liefst omgeving Heerenveen, Drachten, Leeuwarden, Joure of richting Groningen). Ik hou zelf van koken, lezen, shoppen, voetbal, formule 1, series kijken en creatieve dingen doen.

Hopelijk zijn er meiden rond mijn leeftijd die dit soort dingen ook leuk vinden en wie weet kunnen we dan een groepsapp maken om eens af te spreken :)v

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 14 augustus 2024

Hoi! Ik ben 25 jaar en woon in Groningen. Ik hou ook van lezen, shoppen, koken en creatieve dingen! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 18 augustus 2024

Hey! Ik kom uit Groningen, ben 24 jaar. Ik hou van creatief bezig zijn, formule 1, samen leuke dingen doen, of een keer naar de bioscoop. Stuur gerust een berichtje als je het leuk vind om verder te kletsen. 😊

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 29 augustus 2024

Hey mijn naam is Laura, 25 jaar en ik woon sindskort in Leeuwarden. Ik vind shoppen ook erg leuk, voetbal kijk ik vaak met mijn vriend en ik vind de laatste tijd lezen leuk 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen