Vrienden zoeken, 17 jaar

  • 1 February 2024
  • 5 reacties
  • 418 × bekeken

Badge +1

Hoi Hoi,

Ik ben 17 jaar en heb al best wel een tijdje geen vrienden.

Ik ben er zelf een beetje klaar mee omdat ik gewoon ook met andere na school iets wil doen.

Ik kom uit Noord-Braband

 

Ik heb geen vrienden doordat ik het zelf lastig vind om vrienden te maken. maar als ik me op me gemak voel ben ik gewoon open voor alles.

 

Ik hou van reizen, Shoppen en nieuwe dingen proberen zoals ik wil echt een x met iemand like pilates proberen ofz ahah

Stuur me een privé berichtje als je dit ook interessant vind.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Heb je ook andere dingen waarop je te bereiken bent misschien ookchandig voor als je geen snap hebt

Reputatie 2
Badge +3

Hee ik heb je gevoegd op snap 

Reputatie 1
Badge +2

heyy ik ben loesje en heb t zelfde probleem op dit moment. ik kom uit gelderland maar miss wil je nogsteeds n keer praten. je kan me een privebericht sturen als je wil

Reputatie 4
Badge +6

Heb je ook gevoegd! Woon zelf ook in NB

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Hoi,

Ik ben 17 jaar en heb al best wel een tijdje geen vrienden.

Ik ben er zelf een beetje klaar mee omdat ik gewoon ook met andere na school iets wil doen.

Ik kom uit Noord-Braband

 

Ik heb geen vrienden doordat ik het zelf lastig vind om vrienden te maken. maar als ik me op me gemak voel ben ik gewoon open voor alles.

 

Ik hou van reizen, Shoppen en nieuwe dingen proberen zoals ik wil echt een x met iemand like pilates proberen ofz ahah

Stuur me een privé berichtje als je dit ook interessant vind.

Hoii, ook een 17 jarige hier. Ik woon dan wel in Noord- Holland maar zou graag in contact komen met je als jij daar ook voor open staat. Laat maar even weten. Groetjes Pien