Skip to main content

vrienden/vriendinnen gezocht in/rondom Mierlo!!

• November 2, 2025
  • 13 reacties
  • 229 × bekeken

montana
Forum|alt.badge.img+2

Hoi! Ik ben Mona/Montana, 18 jaar, en ik zoek meer sociale contacten in of rondom Mierlo!! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Montana, kan je wat meer over jezelf vertellen zoals hobby's/sport, dingen die je graag doet etcetera? Zodat mensen sneller op je topic zullen reageren

montana
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 2, 2025

Ahh sorry!! Dat lijkt me slim ja!!!

Ik studeer biologie in Eindhoven,

Ik wandel graag met mijn hond 

Ik teken ook graag maar heb daar de laatste tijd niet veel tijd voor ivm school.

Ook game ik graag maar doe dat nu niet zo vaak ook ivm school!!! Qua games vind ik pokemon op dit moment erg leuk :D

Ik hou ook erg van dieren en insecten!! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 2, 2025

Hey Montana,

Wat leuk dat je een topic hebt aangemaakt 🤗. Ik zag net dat je al een beetje actief was in de Discord server. Biologie is echt een mooi vak want ik vond bio ook een leuk vak op school. 

Als je het gezellig vind mag je me altijd een dm sturen op Discord. Staat hieronder wat mijn naam daarop is. Je kunt anders als je dat liever hebt mij ook een privéberichtje sturen. Wat je zelf graag wilt.

Weet dat je me altijd een berichtje mag sturen 😉

Groetjesssss

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 3, 2025

Hey Montana,

Wat een leuke topic heb je gemaakt! Wat voor games vind je zoal leuk om te doen? 

montana
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 3, 2025

Hoi Julien!!! Op dit moment ben ik in een pokemon fase haha, ik heb weer pokemon Go gedownload en speel pokemon ZA en scarlet op de switch. Ook speel ik op mn 3DS.

Daarbuiten vind ik Minecraft ook super leuk, vooral nu dat ik een nieuwe, betere, computer heb kan ik met mods spelen!!!

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 3, 2025

Hoi Julien!!! Op dit moment ben ik in een pokemon fase haha, ik heb weer pokemon Go gedownload en speel pokemon ZA en scarlet op de switch. Ook speel ik op mn 3DS.

Daarbuiten vind ik Minecraft ook super leuk, vooral nu dat ik een nieuwe, betere, computer heb kan ik met mods spelen!!!

De 3DS, heb er zelf ook nog 1 liggen. Was ook echt DE tijd. Minecraft idem!
Welke setup heb je? :) 

montana
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 4, 2025

De 3DS, heb er zelf ook nog 1 liggen. Was ook echt DE tijd. Minecraft idem!
Welke setup heb je? :) 

Ik weet niet mijn specs uit mijn hoofd.. maar ik kan zo goed als alle games spelen, nieuwere games zoals Kingdome Come Deliverance 2 speel ik dan wel op medium graphics, bij high graphics zit ik rond de 40 fps wat iets te laag is voor mij haha. maar ik kan gewoon alles spelen en daar ben ik blij mee!!!

3ds’ zijn echt geweldig ja, als kind was mijn ds ‘gestolen’ door mijn stiefzus toen mijn vader en haar moeder uit elkaar gingen, dus ik dacht een paar jaar geleden om mijn innerlijke kind even blij te maken en een new 3ds xl aan te schaffen, ik wilde er al zoooo lang een en de prijs bleef maar stijgen, dus ik dacht waarom niet!!

Edgar
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 4, 2025

ik kom zelf ook uit de buurt van Eindhoven en studeer ook in Eindhoven! Heb je izn anders om een keer te gamen?

montana
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 4, 2025

ik kom zelf ook uit de buurt van Eindhoven en studeer ook in Eindhoven! Heb je izn anders om een keer te gamen?

ja cool!! welke games speel je?

Edgar
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 4, 2025

ik speel van alles eingelijk wel haha, ik speel vooral league of legends, maar ook veel games op steam en battle.net.

Ik speel dus ook vaak party games en games zoals repo, lethal company

montana
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 4, 2025

ik speel van alles eingelijk wel haha, ik speel vooral league of legends, maar ook veel games op steam en battle.net.

Ik speel dus ook vaak party games en games zoals repo, lethal company

ooohh repo is zo leuk!!!

Edgar
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 4, 2025

we kunnen elkaar op discord en steam toevoegen en komende dagen spelen?

montana
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 5, 2025

we kunnen elkaar op discord en steam toevoegen en komende dagen spelen?

ja hoor! ik kan alleen niet garanderen dat ik kan spelen, ivm school. mijn discord is winkiewolf