Vrienden/vriendinnen gezocht Eindhoven

  • 24 November 2023
  • 15 reacties
  • 325 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heehee!

Ik zoek nieuwe mensen in omgeving Eindhoven! Ik voel mij momenteel erg alleen en ben op zoek naar nieuwe vrienden om leuke mee te dingen! 
 

Ik reis graag rond. Ik heb een lichte vorm van autisme en kan soms wat verlegen overkomen. Maar zodra je mij echt kent heb je wel een ander beeld :) 

 

Ik luister trouwens heel veel muziek! Voorbeelden hier van zijn: Queen, ABBA, ghost, Korn
 

Stuur mij gerust een privé berichtje!!


15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Welke omgeving rond Eindhoven kom je vandaan? 

Reputatie 2
Badge +3

Welke omgeving rond Eindhoven kom je vandaan? 

Hee, omgeving Veghel

Reputatie 7
Badge +14

Welke omgeving rond Eindhoven kom je vandaan? 

Hee, omgeving Veghel

Zelf woon ik in Helmond, als je eens wilt kletsen stuur gerust een PB of via Discord mag ook.

Reputatie 5
Badge +10

Hiii als je een x iets wilt doen, laat maar horen!

Reputatie 2
Badge +3

Hiii als je een x iets wilt doen, laat maar horen!

Sweet :) once again, thanks

Reputatie 1
Badge +2

Hi gezellig ik kom uit Veghel misschien zin om te praten?

Reputatie 4
Badge +6

Ik woon in Oss! Wat zijn je hobby's?

Reputatie 1
Badge +2

Uitgaan, pretparken, dagjes weg als steden bezoeken, sport, beurzen, markten etc en jij?

ik hou ook van pretparken, marktjes en wandelen mocht je geintresseerd zijn hoor ik het graag

 

Reputatie 2
Badge +3

ik hou ook van pretparken, marktjes en wandelen mocht je geintresseerd zijn hoor ik het graag

 

Heee, stuur me gerust een privé bericht :)

Reputatie 2
Badge +3

Hi gezellig ik kom uit Veghel misschien zin om te praten?

Stuur me gerust een privé bericht Silke!:)

Reputatie 2
Badge +3

Uitgaan, pretparken, dagjes weg als steden bezoeken, sport, beurzen, markten etc en jij?

Ik ga graag erop uit naar pretparken of lekker rond reizen met de trein. Ik ontdek graag nieuwe dingen :)

Reputatie 1
Badge +2

Leuk ik heb je een pb gestuurd ^^

Reputatie 2
Badge +2

Hey, ik heb ook wel interesse. Ik woon iets uit de weg in maastricht, maar vind het geen probleem om wat te reizen en online wat leuks te doen. Echt leuke muziek wat je luistert! Zelf luister ik ook nog graag naar Greenday en Fleetwood Mac.

Reputatie 2
Badge +3

Hey, ik heb ook wel interesse. Ik woon iets uit de weg in maastricht, maar vind het geen probleem om wat te reizen en online wat leuks te doen. Echt leuke muziek wat je luistert! Zelf luister ik ook nog graag naar Greenday en Fleetwood Mac.

Hoi! Ik moet eerlijk zeggen dat ik lang inactief ben geweest. Stuur me een prive berichtje als je nog op het forum zit! :)

Reageer