Skip to main content

vrienden omgeving NH

  • 11 July 2024
  • 9 reacties
  • 179 × bekeken

Hey allemaal! Ik ben Timo een jongen met een passie voor het produceren van mijn eigen muziek. 
 

ik heb al een tijdje lang geen vrienden meer en vind het erg moeilijk om met mensen te socializen en probeer via deze website toch wat mensen te vinden om mee te kunnen chillen etc. 

ik sta open om te chatten let me know :)

 

9 reacties

Badge

Hey Timo! 🖐🏻
Tof om te lezen dat je het leuk vindt om je eigen muziek te produceren. Wat voor muziek produceer je? Helaas woon ik niet in de buurt, maar als je wilt chatten, sta ik daar zeker voor open.
 

Badge +2

Hi! Thanks voor het reageren :)

ik maak veel Drum & Bass. Lekker snelle tempo met veel verschillende sounds!
Mijn inspiratie bronnen zijn Skrillex Deamau5 en Maduk.

Nog vele anderen natuurlijk ;)

 

Maar in mijn vrije tijd luister ik in rust de hele avond naar de 80s

Badge

Gaaf om te horen Timo!
Misschien treffen we je later wel op het grote podium? Je hebt immers goede inspiratiebronnen!
Heeeeerlijk… die jaren 80! Dat was nog eens muziek hé?

Badge

hee thimo! Gaaf dat je bezig bent met muziek. Ik kom zelf uit NH, en ben bereid te chatten als je dat zelf ook wilt.

ik ben ashley 24 jaar oud

Badge

Hey timo ik kan heelaas geen muziek produceren maar woon wel in NH lijkt me tof om te chatten en meschien wel af te spreken let me know groet maarten 

Badge +2

Leuk laten we chatten ashley! :) 

Badge +2

Hey maarten lijkt me leuk om te chatten!

Reputatie 1
Badge +2

Hey Timo, ik ben Chayenne en ik ben 23 jaar oud. Mij lijkt het leuk om met je te chatten en meer te horen over je muziek.

Reputatie 1
Badge +2

Hey Timo, 

gaaf dat je eigen muziek produceert! vind ik zelf ook geweldig om te doen, de hele avond experimenteren met verschillende melodieën.

ik maak zelf voornamelijk dance en melodic house muziek, vind het namelijk heel moeilijk om een goede bassline te creëren, misschien kunnen we elkaar en van elkaar leren kennen? 

Reageer