Skip to main content

Vrienden in Hoorn

• 19 november 2024
  • 1 reactie
  • 144 × bekeken

NieuwInHoorn
Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik ben een paar maanden geleden naar centrum Hoorn verhuisd en merk steeds meer en meer dat ik vrienden mis in de stad. Ik ben samen met mijn vriend hierheen verhuisd omdat hij uit Hoorn komt, maar iedereen die ik hier ken, is vriend of familie van hem. En hoewel ze allemaal heel lief en leuk zijn, zou ik graag zelf mensen kennen.

Ik ben nu 23 en studeer nog aan de UvA in Amsterdam. Ik ben geïnteresseerd in vanalles (gamen, series kijken, lezen, borduren, Dungens and Dragons, bordspellen, bakken, koken, zwemmen, gebarentaal, kastelen/klassieke musea, reizen, het nieuws (hoewel dat tegenwoordig vooral verdrietig is), en van nieuwe dingen proberen) en houd ook van gewoon kletsen.

Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten om gewoon in en rond de stad mee te kunnen afspreken. Spontaan een drankje doen, samen spelletjes doen, of samen zwemmen/hardlopen/sporten, of bedenk maar wat.
Hopelijk zijn er mensen in de buurt die een keer zouden willen afspreken! Misschien een drankje bij Goos?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 19 november 2024

Hey, ik heb je topic even aangepast zodat deze wat makkelijker te vinden is voor andere :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen