Hooi Ik ben 22v uit Leiden, maar ook vaak in Utrecht te vinden.
Ik zou graag meer vrienden in de buurt willen vinden om soms in de weekenden mee af te spreken, omdat m’n huidige vrienden niet in de stad wonen ;-;. Andere studenten aan de UU zijn ook cool tho, dat is opzich makkelijk afspreken :).
Vgm staat er een post op mn profiel met hobbies, maar even superrrkort ik ben een BSc student, ik hou gamen (warframe), breien / haken. En ik hou van insecten en ecologie (hoor bij een entomologievereniging). Ik zoek geen online gaming vrienden want ik heb er echt genoeg. Ben ook (hoogfunctionerend) autist fyi, ik vermijd liever druktes want dat overprikkelt me XD
Ik wil graag irl dingen doen. zoals samen wandelen/een wandelgroepje starten, gaan shoppen of koffietje doen in de stad, lokale workshops, samen breien, of gewoon gezellig kletsen over onze studie en ervaringen enzo!
Ik zoek mensen van 20-25 die vaak in Leiden of Utrecht zijn, ook hbo/wo student zijn of recentelijk afgestudeerd, en oprecht de moeite doen om vriendschappelijke contacten irl te hebben. Liefst alleen vrouwen voor 1-op-1, maar als we een groter groepje kunnen vormen zijn jongens meeeer dan welkom. Anyways dank voor het lezen
Oja, ik gebruik Discord voor online contact.