Skip to main content

Hallootjes :)

Ik zoek mensen in omgeving van Zaltbommel/Den Bosch die het leuk vinden om activiteiten te doen zoals bordspellen, gamen, museum bezoeken, shoppen en wandelen/sporten.

Groet,

 Suus

Hallo Suus, 

Ik woon zelf in Den Bosch. Het lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen. Houd zelf ook erg van spelletjes spelen. 

Groetjes, 

Elise 


Hey Suus,

ik woon dicht bij Den Bosch. Ben je toevallig nog op zoek? Ik ben 25 en zou graag met iemand in contact komen om gezellige dingen mee te doen! 


Hoi lijkt me leuk suus

 

Denbosch is lekker dichtbij ik ben 22 jaar oud


Hey Suus,

ik woon dicht bij Den Bosch. Ben je toevallig nog op zoek? Ik ben 25 en zou graag met iemand in contact komen om gezellige dingen mee te doen! 

Heya Nika, Bedankt voor je berichtje!! Ik ben zeker nog op zoek naar contacten :) 

Excuses voor de late reactie. Ik krijg niet altijd notificaties. Ik stuur je een privé bericht zo.

 

Groetjes,


Gezien er meer mensen intresse hebben. Misschien kunnen we iets gezamelijks organiseren in Den Bosch?


Sure suus


Hey goedenavond 

Leuk om je bericht te lezen!

 

Ik ben Marc, 26 jaar en woonachtig in omgeving Dordrecht. Gelukkig kun je vanuit dordrecht overal komen:)

 

Mijn hobby's zijn sporten, sport kijken, wandelen, beetje Netflix, en sindskort ook druk bezig met een kitten!

 

Mocht je het leuk vinden elkaar beter te leren kennen hoor ik het graag!


Voor wie intresse heeft, kunnen jullie mij privet bericht sturen? Dan ga ik een whatsapp groep aanmaken C:


Reageer