Skip to main content

Vrienden gezocht omgeving Zuid-Holland

AnimalLover
Forum|alt.badge.img+3

Hi allemaal! Ik (vrouw, 25) zou graag vrienden willen hebben. Mijn hobby’s zijn tekenen, gamen en elektrisch gitaar spelen. Het lijkt mij heel leuk om met anderen leuke dingen te doen, dit kan door af te spreken of via Discord te kletsen. Het gaat mij om sociale contacten en gezelligheid te hebben. :)

15 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 1 december 2023

Hee! Leuk je hier te meeten!

Super gaaf dat je gitaar speelt! Zelf ben ik ook opzoek naar anderen voor sociaal contact en dingen te ondernemen. Welke regio in Zuid-Holland?

Lijkt me leuk je te spreken!

Groetjes Sharon :)

AnimalLover
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 1 december 2023

Hii Sharon!

Leuk dat je reageert :)

Ik woon in de omgeving van Oegstgeest/Leiden. Welke omgeving woon jij?

Als je het leuk vindt kan je me ook een pb sturen!

TauTau
Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 1 december 2023

Hoi hoi!! Ik zelf woon ook in de omgeving van Zuid-Holland. Echt super tof dat je gitaar speelt! Ook vind ik gamen leuk maar heb ik er minder tijd voor de laatste tijd. Misschien kunnen wij iets gezelligs doen :)!

AnimalLover
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 1 december 2023

Leuk dat je gamen ook leuk vindt! Wat speel jij graag?

Ja dat lijkt mij gezellig :)

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 1 december 2023

Jammer. Ik woon op goeree overflakkee. Is wel een eindje uit de richting.. ;)

AnimalLover
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 1 december 2023

Dat is inderdaad ver.. Maar dat betekent voor mij niet om geen contact te hebben :)

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 2 december 2023

Hoi, leuk dat je jezelf voorstelt. Wat voor muziek speel je het meest op je elektrisxhe gitaar?

AnimalLover
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 2 december 2023

Hi Joshua! Ik speel voornamelijk rock op mijn gitaar. Het is niet de muziek waar ik naar luister maar ik vind het heel gaaf klinken op de gitaar 😁

Speel jij ook een instrument?

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 2 december 2023
AnimalLover schreef:

Hi Joshua! Ik speel voornamelijk rock op mijn gitaar. Het is niet de muziek waar ik naar luister maar ik vind het heel gaaf klinken op de gitaar 😁

Speel jij ook een instrument?

Hoi AnimalLover,

Vroeger speelde ik akoestische gitaar, maar daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt omdat ik er eigenlijk geen plezier uit haalde. Van welke rockbands speel je veel nummers, en zijn dat vooral oude of vooral nieuwe bands? En welke muziek luister je wel graag naar?

Groetjes,

Joshua

AnimalLover
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 3 december 2023

Hi Joshua,

Ik heb precies hetzelfde, ik speelde voorheen ook akoestisch gitaar maar daar haalde ik ook geen plezier meer uit. Vandaar dat ik nu elektrisch gitaar speel.

Guns N’ Roses en Metallica vind ik heel gaaf klinken op de elektrisch gitaar 😁

Ik vind house en techno erg leuk om naar te luisteren! Maar jaren 70 muziek vind ik ook heel relaxed.

Waar luister jij graag naar?

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 3 december 2023
AnimalLover schreef:

Hi Joshua,

Ik heb precies hetzelfde, ik speelde voorheen ook akoestisch gitaar maar daar haalde ik ook geen plezier meer uit. Vandaar dat ik nu elektrisch gitaar speel.

Guns N’ Roses en Metallica vind ik heel gaaf klinken op de elektrisch gitaar 😁

Ik vind house en techno erg leuk om naar te luisteren! Maar jaren 70 muziek vind ik ook heel relaxed.

Waar luister jij graag naar?

Hoi AnimalLover,

Wat leuk dat je met elektrisch gitaarspelen toch nog een manier van muziek maken hebt gevonden die bij je past. Kun je uitleggen waarom je elektrisch gitaarspelen leuker vindt dan akoestisch?

Wat mijn eigen muzieksmaak betreft ben ik altijd een rock-fan geweest, maar de laatste tijd merk ik dat ik niet meer zo in de stemming ben voor van die echt stoer, boos of duister klinkende rock. Vandaar dat ik nu meer luister naar bijvoorbeeld de Ramones, die weliswaar hard konden rocken maar ook vaak poppy/catchy melodieën hadden. Zij waren dan ook mijn meest geluisterde artist volgens mijn Spotify Wrapped dit jaar. Verder staat in mijn Wrapped-afspeellijst veel jaren 60-muziek en nieuwere indierock, maar ook bijvoorbeeld reggae en Cubaanse muziek.

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 12 januari 2024

Hoihoi! 

Ik ben 24 jaar en ik woon in Leiden, toevallig! Ik hou van tekenen, en muziek. Ik heb zelf een acoustische gitaar waar ik een beetje op kan tokkelen. Ik heb ook ooit heel impulsief een basgitaar gekocht, maar die ligt nu ergens in de hoek niks t doen.😂 Speel je al lang? Ik speelde vroeger ook piano, maar sinds ik uit huis ben gegaan is dat een beetje opgehouden, helaas.

Misschien leuk om een keer iets te gaan doen!
Groetjes, Santje

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 12 januari 2024

Hoi Animal lover,

Leuk dat je je voorstelt. Gitaar spelen is ook een van de hobby’s die ik heb. Speel het zo nu en dan, heb een semi-akoestische en elektrische. Lijkt mij leuk om in ieder geval contact te leggen. Zelf woon ik in Amsterdam.

Wat voor games speel je en zijn dit videogames of bordspellen/kaartspellen? 

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 16 januari 2024

Hoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Waar woon jij? Ik ben wel stuk ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder houd ik van wandelen, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)

EpicPieFlavour
Forum|alt.badge.img+2
AnimalLover schreef:

Hii Sharon!

Leuk dat je reageert :)

Ik woon in de omgeving van Oegstgeest/Leiden. Welke omgeving woon jij?

Als je het leuk vindt kan je me ook een pb sturen!

Heey!

Ik woon in Katwijk, dus dat is praktisch om de hoek!

Ik zal je ook wel even een pb sturen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen