Skip to main content

Vrienden gezocht omgeving Noord holland

• 21 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 135 × bekeken

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3

Halloootjes iedereen,

Mijn naam is Liona 25 jaar en woon in IJmuiden. 

Ik volg de opleiding pedagogisch medewerker en werk daarbij in een kinderopvang.

Sinds eind april heb ik mijn beste vriendin verloren doordat ze het contact wilde verbreken. Nu mis ik echter een vriendschap waar ik leuke dingen mee kan ondernemen of avondje uit kan gaan. 

Heb al vaak contact gehad via hier en verwaterde het of kwam het alleen van mijn kant af. Dit wil ik echter niet en zou het leuk vinden als er gewoon mensen zijn die ook zelf willen berichten als je zelf een keer even niet bericht.

ik ben zelf 25 en het zou voor mij fijn zijn om rond 23 a … jaar iemand tegen te komen waar ik misschien wel een vriendschap mee kan sluiten.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 22 augustus 2024

Hoihoi, ik heb je topic in een categorie gezet die er beter bij past😊

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 22 augustus 2024

Hey @Liona1999 ,

Leuke oproep. Ik ben Dexy en ik ben 28 jaar en woon in Duivendrecht (Noord-Holland, rand van Amsterdam). Ik vind het leuk om te reizen, te sporten en concertjes te pakken. Met mooi weer vind ik fietstochten maken fijn. Daarnaast ga ik graag uit eten en drinken / borrelen, bezoek ik musea en wandel ik graag waarbij ik het ook tof vind om foto's te maken en te winkelen.

Qua kijken van sport op tv ben ik een liefhebber van Formule 1 en een beetje voetbal.

Zal ik je een vriendschapsverzoek in Discord sturen? Gewoon ff chatten/kletsen en kijken of het klikt met elkaar.

Groetjes Dexy

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen