Skip to main content

vrienden en vriendinnen gezocht Fleur 18 jaar omgeving Rotterdam/Zuid Holland

• June 8, 2025
  • 8 reacties
  • 351 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal Ik ben Fleur en ik ben 18 jaar ik vind het leuk om met mensen af te spreken. Ik werk in de kinderopvang en ik heb 5 honden. Ik luister graag naar Roxy dekker, snelle, flemming, suzan en freek, Davina Michelle. Ik zoek mensen die het leuk zouden vinden om mee te gaan naar festivals, concerten, bioscoop, shoppen, bowlen, zwemmen, sauna (wel op badkleding dagen) of het ook leuk vinden om eens een terrasje te pakken. Graag zou ik in contact willen komen met mensen die dus echt geïnteresseerd zijn en ook tijd en energie in een vriendschap willen steken.zodat het niet allemaal van 1 kant moet komen want dat is niet zo leuk. Graag in de omgeving Rotterdam, Cappelle aan de IJssel, Ridderkerk, Krimpen aan den IJssel, Zevenhuizenplas, (Zuid Holland) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 13, 2025

Hee fleur ik ben Raj 19 jaar en kom uit den haag t lijkt me leuk je te leren kennen 

Groetjes Raj 

Mostafa
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • June 20, 2025

I am 18 years old. Can we be friends?

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 23, 2025

Heey, 

Ik zou mijn eigen even kort voorstellen :)

Mijn naam is Liona, 25 jaar en woon in IJmuiden. Ik ben redelijk vaak bij mij vriend te vinden in Katwijk wat niet ver is van Rotterdam. 

Wat leuk dat jij ook naar susan en freek luistert ik ben luister hun ook ;) 

Festivals pakken is ontzettend leuk, welke festivals geven vooral jouw voorkeur? 

jaslea
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • June 23, 2025

Hi!! Lijkt me heel gezellig, ik ben zelf 20 :) ik woon zelf vlakbij Amsterdam, maar ben wel elke week dichtbij omdat mijn vriend daar woont!  

• June 24, 2025

De bioscoop, shoppen, bowlen, zwemmen. Klinkt als een goed idee! Stuur gerust een berichtje :)

Shivanie
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 22, 2025

Het lijkt mij wel leuk.

Ik ben zelf 24 en ik woon in Capelle aan den IJssel. 

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • July 22, 2025

Hallo allemaal Ik ben Fleur en ik ben 18 jaar ik vind het leuk om met mensen af te spreken. Ik werk in de kinderopvang en ik heb 5 honden. Ik luister graag naar Roxy dekker, snelle, flemming, suzan en freek, Davina Michelle. Ik zoek mensen die het leuk zouden vinden om mee te gaan naar festivals, concerten, bioscoop, shoppen, bowlen, zwemmen, sauna (wel op badkleding dagen) of het ook leuk vinden om eens een terrasje te pakken. Graag zou ik in contact willen komen met mensen die dus echt geïnteresseerd zijn en ook tijd en energie in een vriendschap willen steken.zodat het niet allemaal van 1 kant moet komen want dat is niet zo leuk. Graag in de omgeving Rotterdam, Cappelle aan de IJssel, Ridderkerk, Krimpen aan den IJssel, Zevenhuizenplas, (Zuid Holland) 

Hoi Fleur

ik ben Emily (27, ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten) en woon ook in de buurt van Rotterdam. Ik probeer ook al een tijdje leuke contacten te maken, maar tot nu toe voornamelijk tegenvallers. Een aantal dingen die je opnoemt vind ik ook leuk om te doen, zoals de bioscoop, terrasje, misch shoppen. Maar dingen zoals naar concerten of festivals is denk ik niet echt iets voor mij, zwemmen en sauna doe ik ook liever niet (geeft alleen maar dysforie). En verder ben ik het met je eens over vriendschappen, daarom dat ik ook reageer

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • August 2, 2025

Hoi ik ben Jasmijn 

ik zou het leuk vinden om af te spreken. Ik ben 19 jaar en ik woon in Spijkenisse.

Groetjes Jasmijn