Skip to main content

Voorstellen Nickjuhh 2005 20 omgeving Breda

• January 19, 2026
  • 1 reactie
  • 50 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Goedenavond iedereen,

Mijn naam is Nick (20) en woon nu 1 jaar in Breda. Door een angststoornis ben ik vroegtijdig gestopt met school en heb ik momenteel geen betaalde baan. 
Ik had een goeie vriend maar hij is een aantal maanden geleden verhuisd naar de andere kant van het land. Sindsdien voel ik mijzelf heel erg eenzaam. Bij het zien van andere jongeren die vriendengroepen hebben krijg ik een heel confronterend gevoel, het gevoel dat ik heel erg gefaald heb in mijn leven. Ik heb een lichte vorm van autisme en ADHD waardoor ik soms misschien wat drukker ben.

Via dit berichtje hoop ik jongeren te leren kennen die echt de moeite en tijd willen nemen om met mij een leuke vriendschap op te bouwen. Een avondje praten over het leven met wat drinken erbij, of gezellig een potje poolen. 
Ik vind heel veel activiteiten leuk om te doen.

Wat ik zoek?
Jongeren van 18t/m30 die er voor open staan een hechte vriendschap op te bouwen. Er voor elkaar zijn in goede tijden maar ook zeker in slechte tijden. 
Iemand die niet bij de eerste tegenslag het contact verbreekt of na een tijdje niets meer van zich laat horen.

Wat ik bied?
Een gezellige jongen met een goed gevoel voor humor. Die erg behulpzaam is en waar je altijd op kunt rekenen. 

Ik had gister al berichtje geplaatst maar was ineens weg. 

Ps gelieve alleen reageren als je diegene bent of iemand kent die dit wel leuk lijkt!

Alvast bedankt voor de moeite, delen is lief!

Groetjes Nick

1 reactie

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Hey Nick, ik woon niet in de buurt , wel makkelijk met OV te bereiken.  Ik ben Paprika ben 20 jaar en woon in monster(of Vlaardingen als ik bij me ma slaap)

Ik ben een genderneutrale persoon (was een man) , heb (C) PTSS. Heb ook autisme/adhd, echter wat zwaarder.

Bij interesse is dms welkom.

Groetjes Paprika 🫑