Vriend(-in) in de buurt gezocht van Lelystad

  • 20 March 2024
  • 1 reactie
  • 64 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Hoihoi,

Na even weg geweest te zijn post ik graag nog iets in de community.

In de tijd dat ik weg was, zijn er een aantal mooie ontwikkelingen in ons leven geweest. Mijn vriendin Liona en ik, beide 24 jaar oud, hebben besloten ons leven samen voort te zetten en wonen nu samen. Ons thuis is in Lelystad, een plaats die mij zeer dierbaar is omdat ik er het grootste deel van mijn leven heb doorgebracht. Voor Liona is Lelystad echter nieuw terrein, en dit brengt ons bij de reden van deze post.

We zijn beide op zoek naar nieuwe vriendschappen in Lelystad en de omliggende omgeving. De aanleiding hiervoor is dat mijn vriendin momenteel enkele mentale uitdagingen ervaart, voornamelijk doordat ze nog niet echt iemand in de buurt heeft leren kennen met wie ze spontaan activiteiten kan ondernemen. Hoewel we veel van elkaar houden en genieten van onze tijd samen, hebben we ook onze eigen interesses. Zo is er bijvoorbeeld het feit dat een film die de een geweldig vindt, niet altijd evenveel waardering krijgt van de ander, en vice versa.

Ik ben een man van 24 jaar en vooral actief op het digitale tijdperk, het is immers ook mijn beroep. Verder vind ik onderstaande hobby's echt geweldig om te doen:

  • Zeepblokken maken
  • Koken
  • Reizen (vooral de zon opzoeken)
  • Gamen en soms ook streamen
  • Editing van logo's
  • En natuurlijk veel meer! 

Liona is een vrouw van 24 en is is een oud lid van Join-us. Door redenen helaas geen lid meer. Ze is momenteel bezig met een baan in de richting van Pedagogisch medewerker (werken met kinderen dus) en houdt van gezelligheid.

Haar hobby's zijn voornamelijk:

  • Shoppen
  • Uitgaan
  • Diamond painting
  • Kaarsen maken

En natuurlijk veel meer wat bekend zal worden na praten natuurlijk. 

Mocht jij de persoon zijn die denkt een goede vriend(-in) te willen zijn van dit gekke stel, stuur me dan gerust een PB of neem contact op via Discord :)


1 reactie

Reputatie 1
Badge +2

Hee superleuk, ik ben 20 en woon in Almere. Ken een hoop te doen op uitgaansgebied, stappen, terrasjes en shoppen in Almere. Ook de terrasjes in Lelystad ken ik wel. Verder heb ik ook wel wat rustigere hobby's, namelijk haken en wandelen. Mijn interesses zijn heel breed dus we vinden vast nog wel wat overeenkomsten. Naadt een drankje op terras hou ik ook gewoon van een kop thee of een kop koffie :)

Reageer