Skip to main content
Fem391
Legend
August 4, 2026

Vriend(in) gezocht regio Leidschendam-Voorburg

• August 4, 2026
  • 1 reactie
  • 34 × bekeken

Hoii, 

Omdat ik recent verhuisd ben om samen te wonen met mijn vriend in Leidschendam-Voorburg, ben ik opzoek naar een vriend(in) om af en toe wat leuks mee te ondernemen. Ik word zelf over een maandje 25. Het zou fijn zijn als je ongeveer even oud bent of een beetje in dezelfde levensfase zit. 

Ik heb een voorkeur voor een vriendin, omdat ik soms wel echt behoefte heb aan girltalk haha. Ik het leuk zou vinden om terrasjes te pakken, te kletsen over de mannen🤭, te shoppen, te wijnen/koffieleuten op het balkon, en nog veel meer. Zelf ben ik niet overdreven meisjesachtig, maar het lijkt me toch fijn om zo'n soort band te hebben met iemand. Ik ben daarnaast creatief, houd van spelletjes, koken, en een plaatje draaien op z'n tijd. 

Ik ben opzoek naar een vriend(in) in de regio Leidschendam-Voorburg, maar Den Haag, Rijswijk, Zoetermeer, Delft, Leiden, Berkel, Rodenrijs, en Pijnacker is ook prima. Zolang het maar een beetje aan te reizen is.

Mocht je nou een jongen zijn (met relatie) en denken dat we goed zouden viben, dan sta ik daar natuurlijk ook voor open en lijkt het me ook leuk om te dubbeldaten en op die manier een groepjete creëeren. Want mijn vriend kan ook wel een maatje in de buurt gebruiken haha. 

Stuur vooral een bericht als je denk dat we klikken en hopelijk tot snel! 

Liefs, Fem

1 reactie

Contributer
August 4, 2026

pb gestuurd!!