Skip to main content

Halloootjes, tijd geleden dat ik een topic heb aangemaakt, maar hier ben ik weer. Sinds kort ben ik weer actief via snapchat. Ik vroeg me af of d’r meer mensen graag snaps sturen enz. 

In eerst instantie was ik d’r niet zo van, maar door m’n vriend ben ik d’r weer een beetje in gerold en vind het wel grappig, fotootjes delen met vrienden. Dus als er interesse is voeg me maar toe 🙂 Wellicht als d’r meer mensen zijn dat we zelfs een snapgroepje kunnen vormen. Lijkt me gezellig.

Mijn snap: starberry2525

P.s kleine disclaimer: Alles wat op de community word geplaatst is openbaar. Ik ben hier van op de hoogte en dat maakt me niet zo veel uit. Deel niet je snap username of iets anders hier als je niet wilt dat iedereen het ziet, doe dit dan via een privé bericht.
 

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Ik heb je toegevoegd. Lijkt mij ook leuk!

 

 


Mijn snapchat naam is: jonkraf_ voor degene die mij zouden willen toevoegen. Ik heb d'r ook geen probleem mee


Maar ik zal ook jouw wel toevoegen kitcat


Mij lijkt de snap groep wel leuk!


Reageer