Skip to main content

Op zoek naar vrienden (liefst alternatief)

• 17 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 115 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii, ik ben Alex, mijn Nederlands is niet zo goed, ik ben net 21 geworden en ik ben op zoek naar vrienden rond mijn leeftijd in den haag die het liefst altenatief zijn. Ik ben een trans vrouw en ik zit op hormonen sinds Januari. Het zou leuk zijn om af te spreken met vrienden want sinds mijn 18de ben ik heel eenzaam en het helpt ook niet dat ik anxiety heb en mood swings, Ik weet niet wat ik kan doen verden dus ik probeer mijn kansen hier.

Ik hou van alternatieve fashion, meestal trad goth, lolita, etc, Ik hou ook van gamen, meestal minecraft. Ik woon in Voorburg. Wat ik het liefst zou doen met vrienden is uit gaan, shoppen, praten, kletsen, etc, ik ben ook opzoek naar vrienden die mij kunnen helpen met het vinden van alt communities.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gevuld, als iemand contact wilt nemen, mijn berichten zijn open

Groetjes, 

Alex

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 113 reacties
  • 19 augustus 2024

Heey heey lijkt me leuk om in contact te komen met je mijn ouders zeggen altijd dat ik erg appart ben dus alternatief ben ik zeker ik ben 24 jaar je kan mij een berichtje sturen als het je leuk lijkt :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen