Skip to main content

Op zoek naar een wandelmaatje, omgeving Limburg, 28 jaar

• September 27, 2025
  • 2 reacties
  • 80 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hallo lezer / reageerder 

Geen idee hoe te schrijven maar ik zie weinig eigenlijk geen van waar ik vandaan ben van mijn leeftijd dus daarom probeer ik t eens ben namelijk ook oprecht opzoek naar leeftijdsgenoten zelf heb ik geen mogelijkheden om andere te vinden om mee te wandelen als je me mee kan nemen om ergens in t grijze weer te wandelen naar film te gaan ergens door centrum lopen etc en wie weet wat er bloeit eerlijk gezegd liefst vrouwelijk maar mannelijk ook prima bericht sturen geen probleem met Info dat t hierover gaat gr uit parkstad 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoii, Wat zijn je hobby's verder om te doen? Ik zie dat je het leuk vind om te wandelen. Waar wandel je graag? Ik zie ook in je topic dat je leeftijdsgenoten zoekt. Wat is je leeftijd? Ook neem ik aan dat je met mensen wil wandelen die in de buurt wonen of eventueel bereid zijn om te gaan reizen, of wellicht wil jij wel een stukje reizen? Ik zie dat je uit parkstad komt, welke provincie ligt dat? Lang leve mijn goede topo-kennis (not).

Ook heb ik de categorie van je topic veranderd. Dit zodat je topic beter te vinden is op de community.

Groetjes Britt

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoii Rvrls, ik heb de titel van je topic ook even gewijzigd. Dit heb ik gedaan zodat je topic makkelijker te vinden is op de community!

Fijne avond!

Groetjes Britt