Hey daaro!
Ik ben Julien, 22 jaar, en ik woon in de omgeving van Rotterdam/Spijkenisse. Hoewel ik de drukte van de stad en de gezelligheid mis, merk ik dat ik op zoek ben naar wat meer vaste gezichten in mijn sociale leven. Tijd om daar verandering in te brengen!
Mijn doel is het creëren van een hecht vriendengroepje van ongeveer 4 personen. Een klein, vast team van mensen die echt op elkaar kunnen rekenen en zin hebben om regelmatig samen iets te ondernemen. Daarnaast vind ik het ook niet erg om met minder of juist met ene groter groepje te chillen.
Wat staat er op de planning?
Nog niks, maar daar kunnen we met elkaar verandering in brengen.
Ik sta open voor bijna alles, maar dit zijn een paar van de activiteiten waar ik het meest enthousiast over ben:
-
De Horeca-route: Van chillen op een terrasje met speciaalbiertjes tot een avondje gezellig uitgaan of een nieuwe, bijzondere eetgelegenheid proberen.
-
Sport & Spel (Competitief & Relaxed): Ik ben altijd in voor een potje bowlen of poolen, of misschien zelfs een avondje bordspellen of een escape room.
-
Cultuur & Creativiteit: Samen naar de film (van komedie tot horror ), maar ook het creatieve pad op met bijvoorbeeld een tripje de natuur in om natuurfotografie te oefenen.
-
Spontane Acties: Of we nu besluiten om last-minute naar het strand te gaan, een dagje naar een andere stad te treinen, of gewoon thuis hangen met snacks—spontaniteit is altijd welkom.
Wie ben ik?
Ik ben dol op techno, hardcore, metal en ben echt een alleskunner.
Ik ben heel flexibel en vooral een makkelijk persoon in de omgang. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te ontdekken en sluit me graag aan bij de interesses van anderen. Ik vind het leuk om 1 op 1 te chillen en dingen te ondernemen, en met groepjes vind ik het alleen maar gezellig Je hoeft dus zeker geen doorgewinterde hobbyist te zijn! Ik ben vooral op zoek naar mensen met een positieve vibe die ook zin hebben in de gezelligheid van een vaste vriendschap.
Lijkt het je leuk om de basis te leggen voor dit nieuwe, kleine groepje en heb je zin om binnenkort eens af te spreken? Stuur me een berichtje!
Groetjes,
Julien