Skip to main content

online vrienden gezocht

• 15 september 2024
  • 5 reacties
  • 288 × bekeken

Ralitza
Forum|alt.badge.img

Hey allemaal!

Ik ben op zoek naar nieuwe online vrienden! 😊 Ik vind het super spannend om mensen in het echt te ontmoeten, dus ik wil graag eerst online goed contact hebben. Het lijkt me fijn om op die manier rustig iemand beter te leren kennen, zonder gelijk de druk van face-to-face afspreken.

Ik hou van goede gesprekken, humor, muziek maken en gewoon chillen samen. Als je het ook leuk vindt om eerst online wat te kletsen en een vriendschap op te bouwen, stuur me dan vooral een berichtje! 😊

Hopelijk tot snel!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 4 oktober 2024

Hoi ralitza, 

Ik ben Shanna en het lijkt me leuk om je te leren kennen.  Ik ben trouwens 21 en woon in Amsterdam. Waar kom jij vandaan en hoe oud ben jij? 

Brittx0548
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 269 reacties
  • 4 oktober 2024
Shanna schreef:

Hoi ralitza, 

Ik ben Shanna en het lijkt me leuk om je te leren kennen. Je kunt mij een berichtje sturen als je wilt. Ik ben trouwens 21 en woon in Amsterdam. Waar kom jij vandaan en hoe oud ben jij? 

Groetjes Shanice 

Oops, dit is niet zo handig denk ik dat je jouw telefoon nummer online gooit! Ik zou dat zelf via een privébericht doen, nu kunnen best veel mensen jouw nummer zien

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 5 oktober 2024

Hey @Shanna, ik heb je nummer verwijderd, ook uit de reply van @Brittx0548. Dit is niet verstandig om zo publiekelijk te delen en wordt ook afgeraden door ons.

moss
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 16 oktober 2024

hey Ralitza, ik had je een privé bericht gestuurd een tijdje geleden. ik hoop dat je nog open staat voor nieuwe vrienden ! ♡

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 17 oktober 2024

Het kan helpen om meer informatie over je zelf toe te voegen aan je topic, als je nog wat wilt wijzigen stuur gerust een privébericht. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen