Skip to main content

Nieuwe vriendengroep oprichten

• September 23, 2025
  • 5 reacties
  • 132 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Nieuwe vriendengroep oprichten

Hallo, ik ben Wieland, 26 jaar. Ik ben op zoek naar meer contacten om mij heen. Het lijkt me leuk om een nieuwe vriendengroep of een clubje met gedeelde interesses op te zetten. Bijvoorbeeld samen naar de film of een spelletjesavond. Het lijkt me gezellig om hiervoor mensen te vinden die dit ook leuk vinden. groeten van mij 

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Diego
Junior Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Junior Community Coördinator
  • September 23, 2025

Heyy Wieland, welkom op onze community. Het kan helpen door extra informatie aan je topic toe te voegen bijvoorbeeld specifieke interesses of hobby's. Mocht ik je hierbij kunnen helpen hoor ik het graag. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • September 24, 2025

Hey wieland,

Waar woon je?

Liona
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hey Wieland,

Ik heb een disclaimer bij je topic gezet, omdat het gaat om een groep te starten buiten Join Us. 

Hopelijk vind je een leuk groepje mensen :) 

Groetjes,

Liona

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • September 25, 2025

Hoi Ilona ja ik hoop wel via join us mensen te vinden die eventueel willen aansluiten 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • September 25, 2025

Hey wieland,

Waar woon je?

Hey ik woon in Nijmegen