Skip to main content

[ Nieuwe poging ] Vrienden gezocht!

• 23 mei 2024
  • 1 reactie
  • 101 × bekeken

Uthorim
Forum|alt.badge.img+3

Geachte lezers,

Ik ben een 20 jarige jongen en woon in het prachtige Brabant in de omgeving van Den Bosch / Eindhoven. Maar afstand is voor mij geen probleem (zolang dit binnen de NS daluren valt 😝)

Ik voel mij de laatste tijd heel erg eenzaam, ik heb momenteel geen vrienden om mij heen en ik merk dat ik in een depressie raak. 

Ik heb nooit de kans gehad om te ervaren hoe het is om s’avonds op stap te gaan met vrienden of om een gezellige avond te hebben met vrienden bij iemand thuis. 

Ik vind sociale omgang in het dagelijks leven heel lastig en verlang graag naar mensen die een beetje in de zelfde situatie zitten. 

Interesse naar meer van mij? Stuur me gerust een privé berichtje op het forum.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 122 reacties
  • 23 mei 2024

hallo, ik kom ook uit brabant. ik heb wel interesse. ik snap wel dat probleem wat je hebt met dat je nooit met vrienden op stap kan, want dat heb ik ook niet

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen