Skip to main content

Nieuwe contacten

  • 11 July 2024
  • 3 reacties
  • 212 × bekeken

Hey allemaal, ik ben nieuw hier op deze website. Ik zal me even voorstellen😊 ik ben Jessie, 21 jaar en wonend in de buurt van Rotterdam. Ik voel me af en toe wat eenzaam omdat ik het lastig vindt om nieuwe mensen te ontmoeten. Bij deze zoek ik dan ook graag nieuwe contacten. Ik werk als huishoudelijk hulp, maar tref ik daar geen leeftijdsgenoten verder.. Ook ga ik niet uit waardoor het kringetje best klein blijft. Zit je een beetje in dezelfde situatie? Stuur me een berichtje, lijkt me leuk om je dan te spreken natuurlijk😄 Groetjesss

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Jessie! ☀️

Ik zou je ook vooral willen aanraden om een kijkje te nemen, of jezelf te informeren over fysieke Join Us groepen die er zijn binnen de regio Rotterdam. Er bestaan bijvoorbeeld fysieke Join Us groepen voor jongens/meiden tussen de 18-25 jaar oud. Een ideale leeftijd ook voor jou! ✌️

Ik kom ook uit de Gemeente Rotterdam. En de fysieke groepen hebben mij erg geholpen in het contact met leeftijdsgenootjes! 

Groetjes! 

Michael

 

Badge

Hi, ik ben Denise. 28 jaar en ik herken wel wat je omschrijft. Als je zin heb om te kletsen, laat maar weten.

Reputatie 2
Badge +3

Hee Jessie ik ben Raj en kom uit Den haag zelf ben ik ook wel opzoek naar wat nieuwe contacten je mag me altijd prive berichtje sturen 

Reageer