Skip to main content

mensen gezocht voor creatieve clubje

• May 31, 2026
  • 6 reacties
  • 91 × bekeken

roza2punt0
Forum|alt.badge.img+2

Ik heb al een tijdje een creatief clubje, het is er hartstikke gezellig maar we zoeken meer mensen om mee te kletsen! We delen voornamelijk online onze kunstwerken, verhalen en kletsen over onze interesses. Als je dat leuk lijkt om aan mee te doen, stuur me dan een berichtje! (Leeftijden tot nu toe 16-2(4?))

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

6 reacties

Kai.M.E
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • May 31, 2026

Hey hey,

Mij lijkt het super leuk om mee te doen met je creatieve clubje! 

Is het oke als ik je een privé berichtje stuur?

-Kayden :)

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Roza, ik heb een disclaimer toegevoegd aan je post. Zo weten leden dat dit gaat om een initiatief buiten JoinUs om. Groetjes Britt 

roza2punt0
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 1, 2026

Hey hey,

Mij lijkt het super leuk om mee te doen met je creatieve clubje! 

Is het oke als ik je een privé berichtje stuur?

-Kayden :)

Zeker, ik zou dan ook graag wat over jou willen horen! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • June 1, 2026

hallo mij lijkt het ook leuk zal ik een prive bericht sturen?

roza2punt0
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Supercharger
  • June 1, 2026

hallo mij lijkt het ook leuk zal ik een prive bericht sturen?

Zekerweten! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 1, 2026

Ik heb al een tijdje een creatief clubje, het is er hartstikke gezellig maar we zoeken meer mensen om mee te kletsen! We delen voornamelijk online onze kunstwerken, verhalen en kletsen over onze interesses. Als je dat leuk lijkt om aan mee te doen, stuur me dan een berichtje! (Leeftijden tot nu toe 16-2(4?))

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Ik heb je een privé berichtje gestuurd:)