Skip to main content

Mark 17, Hoorn

• December 24, 2025
  • 3 reacties
  • 64 × bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi allemaal ik voel me vaak alleen en ik woon zelf in hoorn en ik ben  vaaak eenzaam ik ben 17 jaar oud

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 26, 2025

Hoi Mark,

Ik heb je titel aangepast zodat je beter zichtbaarder bent voor andere.

Wellicht kun je tekst iets aanvullen wat je leuk vind en graag doet, zodat andere mensen meer te weten komen over jouw.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 26, 2025

Hoi Mark, 

Wat vervelend dat je je vaak alleen voelt. Misschien kan ik je nog wat handige tips meegeven? Denk bijvoorbeeld aan je aanmelden voor JoinUs in je gemeente om zo meer vrienden in de buurt te maken. In bijeenkomsten leer je dan om nieuwe vrienden te maken en je gaat dan ook wat leuks doen met de groep waarmee je de bijeenkomst volgt. Voor meer informatie kun je het best even kijken op de site.

Ook kun je misschien een hobby, sport of bijbaan zoeken. Vaak kom je dan ook met mensen in contact waardoor je dan ook sneller vrienden maakt.

Je kunt me ook altijd een privé berichtje sturen. Succes!

Groetjesssss

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • December 27, 2025

Tips van Tygooo zijn zeker goed. Vaak bij groeps sport zul je snel connecties opbouwen. Maarja dan moet je maar net voetballen enzo leuk vinden haha!

zelf ben ik een tijdje bij een luchtgeweer vereniging lid geworden. Hoewel daar de leeftijd bijna 50+ is, is het altijd super gezellig en verdwijnt dat gevoel voor die avond. Een leuke laagdrempelige sport en gezelligheid samengevat.